want met ideetjes kom je natuurlijk verder!
maar nu eerst waar ik het over wou hebben:zoals je ziet is het helemaal niet druk bij het forum gedeelte:
Vraag & Aanboden natuurlijk ook niet de volgende vergeten:
Spelen &
Accesoiresthe martin &
ik (en misschien een paar andere ook) kwamen eerder op het idee om het overzichterlijker te maken dus metname om de volgende dingen bij elkaar te zetten: Accessoires gezocht en Accessoires te koop (als voorbeeld) (
zie topicEn als gevolg daarop had ik natuurlijk niet stil gezeten, kortom gewoon even de
Forum Administrator gepost (PM, Private Message)
zijn reactie:
Hey Daan,
Mja... heb ik ook aan zitten denken. Maar de overzichtelijkheid die je haalt bij het overzicht van topics raak je weer kwijt als je dus een hele hoop berichten onder een topic zou hebben. Snappie?
Daarbij worden de MySQL (de database engine) tabellen een stuk groter dan dat ze nu zijn. Nu is dat nog geen probleem maar stel dat het forum ineens enorm hard gaat lopen ('t is een beetje sneeuwbaleffect) en die tabellen enorm groot worden. Dan wordt het zoeken van MySQL dus een stuk langzamer want m'n servertje is niet zo'n zware machine. Maar goed... zover is het nog lang niet.
Ik heb het forum een jaar geleden opgezet op een manier wat me op dat moment goed leek. 't Is zowiezo goed om dit binnenkort weer eens te bekijken of het niet wat efficienter en nog leuker kan. Misschien ook per rubriek een moderator aanstellen.
Maareh... ik waardeer je tip en als je er nog meer hebt... graag 
Dus om als het erg druk wordt is het overzichtelijker zo'n groot forum met die details (om het compleet te maken).
Dan hier mijn vraag van de Poll!!!, Nieuw Forum toevoegen bij het gedeelte: Accesoires genaamd: Ligatures/RietenbindersDus met ideetjes komen we verder!!! om er een beter forum van te maken :roll: