De kaakchirurg...

Started by Amanda, 14 January 2008, 16:18:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Amanda

Zoals ik al in het meetingtopic heb verkondigd moest ik 14 januari naar de kaakchirurg. Vandaag dus.

Ik zal de details besparen. De verdoving viel 300% mee, zat er zo in. De chirurg had beter slager kunnen worden. Wrikken, in 4 stukken geboord/gezaagd en er uiteindelijk met kracht uitgetrokken. Ik voel mijn kaken nu al. Daar zal ik meer last van hebben dan van het gat denk ik. Zitten trouwens 2 hechtingen in. Op zich wel beter, want dan heb je minder kans op ontstekingen dan wanneer het open blijft.
Verder heb ik zakjes oplosbare ibuprofen 600 gekregen. Met citroensmaak. Dat is echt vies. Dus moet moeite 1 naar binnen gewerkt. Ik denk dat ik straks maar weer op de Nurofen 400 over ga.

1 voordeel: wanneer ik vind dat ik saxofoon kan spelen mag ik weer saxofoon spelen. Geen termijn, gewoon zelf aankijken.

De verdoving is nog steeds niet uitgewerkt, dus pijn heb ik nog steeds niet. Ben benieuwd wanneer dat gaat komen...
Maar voor nu valt het eigenlijk best mee.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Tony

De Bruffen 600 is echt super spul.

Sterkte i.e.g. Hopen dat het niet teveel pijn gaat doen (vooral 's nachts) en dat je weer snel kunt spelen.

Zoot

Zo, dat heb je maar gehad......

:-D

:oops: X :oops:

Loeneke

Oh de kaakchirurg :?  Bij mij duurde het een week voor ik weer kon spelen. En die pijn valt achteraf eigenlijk wel mee. Gewoon over je heen laten komen en veel spoelen ook! Ik spoelde met Bocasan nadat ik de brufen had gedronken. Stuk lekkerder en frisser :)

Sterkte ermee!

Amanda

Bocasan? Waar kan ik dat krijgen??
De verdoving is nog steeds niet uitgewerkt. Al gaat het meer tintelen, dus het gaat wel gebeuren.
Werd tijd ook, want ik heb honger, maar mag niet eten zolang de verdoving nog niet is uitgewerkt.

Tony: het schijnt goed spul te zijn inderdaad. Maar echt vies.
Denk toch dat ik aan de Nurofen 400 ga. Iets lichtere dosis, maar een gewone pil.

Zoot: het is wel te hopen :-D
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Loeneke

Oral B Bocasan, gewoon verkrijgbaar bij de drogist of bij de balie bij de supermarkt (AH en Jumbo sowieso). Ik zou toch die brufen even door gebruiken als ik jou was. Het is hartstikke smerig, maar als je daarna goed gaat spoelen met de Boca, is die smaak zo verdwenen :)

Amanda

Okee, bedankt.
Dan ga ik daar morgen nog even voor kijken.
De verdoving gaat nu uitwerken. Heb net ook even wat gegeten.

Huibo

Sterkte,
Bij mij hielp een koelelement uit de diepvries in 2 washandjes,
Groeten, Huib
Het gaat er niet om wat je speelt, maar hoe het klinkt

beginner

Sterkte Amanda :D  Mijn ervaring bij zo'n slager 4dagen en toen was het over. Eten kun je beter niet doen met een verdoving dat is heel raar ik heb het geprobeerd maar dat was niet goed voor mijn tong zat er telkens op te kauwen niet handig. 10 feb ben je het weer helemaal vergeten . :D
1*Alt cannonball mad meg, Mondstuk Selmer Super Session D  
2*Tenor Grassi Mondstuk SML metal 4* Selmer c*
Francois Louis Ultimate Rietbinder voor Alt

Sonja

hey amanda..sterkte met herstel..en ik zal duimen dat je gauw weer kan toeteren.. :wink:
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

the martin

Bij mij hielp vooral rustig blijven..
Elke beweging gaf dat prachtige bonkende gevoel in de kaak..

Gewoon gaan liggen en alles over je heen laten komen.
Dan komt alles weer goed..

Sterkte

Anacho

Citroensmaak, ik had het met sinaasappelsmaak  8). Het smaakte echt bijna als sinas maar juist omdat je weet dat het iets compleet anders is wordt het supersmerig... Ik moet nog één verstandskies laten trekken, wacht maar even tot na het volgende concert denk ik :).

Amanda

Ja, het is inderdaad sinaasappel. Geen idee hoe ik nou bij citroen kom...
Nou ja, sinas lust ik niet, vandaar dat ik dit ook niet te drinken vind.
Maar het helpt wel goed. De pijn blijft een paar uur weg. Het blijft wel dik en zeuren, maar niet meer die stekende pijn.

Voel me net een hamster...  8)

Anacho

Ik heb dat spul één keer genomen, de avond van de trekdag, daarna had ik liever de pijn :].

Amanda

Inmiddels is de wond heerlijk gaan ontsteken en mag ik zo naar de tandarts.
Ik had er helemaal op gerekend woensdag weer te beginnen met spelen, maar dat wordt wel een weekje uitstel vrees ik.