Vervoer/reizen naar de meeting

Started by Amanda, 02 February 2008, 12:39:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Amanda

Even een topic waar iedereen kan melden hoe hij naar de meeting gaat.
Niet verplicht uiteraard ;)

Maar handig voor mensen die willen meerijden of die juist plek over hebben in de auto.
En om eventueel wat af te spreken als je met OV gaat.

De locatie: http://www.artishock-soest.nl/artishock/
Adres:
Vereniging Artishock
Steenhoffstraat 46a
3764BM Soest

En om zelf maar te beginnen:

Ik rij met de auto via Rotterdam/Dordrecht en heb 3 plekken over in de auto.
De kofferbak is niet erg groot, dus een bari wordt lastig. Maar verder moet het wel lukken.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Zoot

Wij  :roll: komen ( Loeneke, RettekeJet en Ik ) gezamelijk...... misschien dat er nog een plekje in de auto vrij is ( ligt aan welke auto :lol: )

:-D

Pieter

Pieter is niet thuis......
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

the martin

Ik kom met mijn auto vanuit Apeldoorn

Meerijders welkom

Tony

Ik vanuit Amsterdam.
Meerijders welkom.

Jazz.jr.rob

Ik kom vanuit de richting bergen op zoom en zou wel wat vervoer kunnen gebruiken, dat zou behoorlijk schelen in reistijd. dan kan ik bijvoorbeeld op station dordrecht, rotterdam of utrecht uit kunnen stappen, met wie zou ik mee kunnen reiden???
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Amanda

Vanuit Dordrecht kun je met mij meerijden.
Dan pik ik je op op het station.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Tony

Okay... 1 plaats bezet. Nog 2 over.

jthole

Als iemand mij vervoer zou kunnen aanbieden in de regio Utrecht zou dat geweldig zijn.

Als alternatief; is het makkelijk per trein en bus bereikbaar? (ik zoek wel even op 9292ov).
A: Martin Indiana + Selmer SA80 II / Vandoren V16
T: Martin Committee III / OL Tone Edge
B: Keilwerth Toneking / OL Tone Edge

Bianca

Ik kom vanaf de Lichtmis (boven Zwolle).
Van link naar rechts:
hobo - esklarinet - besklarinet - sopraninosax

EelcoW

Quote from: "jthole"Als iemand mij vervoer zou kunnen aanbieden in de regio Utrecht zou dat geweldig zijn.

Als alternatief; is het makkelijk per trein en bus bereikbaar? (ik zoek wel even op 9292ov).

De Artishock is 5/10 min lopen vanaf station soestdijk, dus vanuit utrecht (centraal) hoef je alleen maar de trein richting baarn te nemen, en dan uitstappen op station soestdijk

komt iemand trouwens toevallig langs hilversum op de weg naar soest? Dan kan ik misschien ook mijn alt meenemen..

rattus52

Quote from: "Eelcow"
Quote from: "jthole"Als iemand mij vervoer zou kunnen aanbieden in de regio Utrecht zou dat geweldig zijn.

De Artishock is 5/10 min lopen vanaf station soestdijk, dus vanuit utrecht (centraal) hoef je alleen maar de trein richting baarn te nemen, en dan uitstappen op station soestdijk

komt iemand trouwens toevallig langs hilversum op de weg naar soest? Dan kan ik misschien ook mijn alt meenemen..

je kan met rattus en harpje meerijden maar dan moet je plat achterin de kangoo gaan liggen want er mogen maar 2 personen in. mail maar op cestmoiharpjeadgmailpuntcom wat je wil en dan geef ik het adres wel even door.

Tom

Met de Auto vanuit Rotterdam.

Heb nog plaats voor meerijders.
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

Tony

Inmiddels zit mijn auto vol.

jthole

Quote from: "Eelcow"
Quote from: "jthole"De Artishock is 5/10 min lopen vanaf station soestdijk, dus vanuit utrecht (centraal) hoef je alleen maar de trein richting baarn te nemen, en dan uitstappen op station soestdijk

Ik heb het net nagekeken op 9292OV en het is goed te doen inderdaad.
A: Martin Indiana + Selmer SA80 II / Vandoren V16
T: Martin Committee III / OL Tone Edge
B: Keilwerth Toneking / OL Tone Edge