Main Menu

North sea jazz

Started by Pato, 14 May 2005, 14:42:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EelcoW

ow zou ook kunnen :P volgns mij was ie van prince... naja het kan allemaal

EelcoW

is hier iemand bij tineke postma geweest (zaterdag)? zo ja, hoe was dat? ze wordt mijn docent volgend jaar :D

juinen

Quote from: "Eelcow"is hier iemand bij tineke postma geweest (zaterdag)? zo ja, hoe was dat? ze wordt mijn docent volgend jaar :D

Ik ben er niet geweest, was er op zondag, heb haar wel eens in Leeuwarden zien spelen, erg goed!
Haar concert van zaterdag is opgenomen door de concertzender en wordt op 1 nov van 20.00 tot 21.00 uitgezonden.

Daan

Quote from: "florentino"hey daan
candy speelt ook het nummer "for the love of you" een nummer van de isley brothers op haar live cd/dvd,
dan moet je ook luisteren naar dezelfde nummer , maar dan gezongen door whitney houston en op de sax kenny g, heel mooi hoe dan de song wordt overgebracht. door deze twee, beter als die van candy want je moet niet te rauw saxen, een sax moet je met je gevoel overbrengen op sommige nummers, en candy doet dat niet zo vind ik, want de originele lied (zonder sax) is door die bovengenoemde 2 mooi gecovered
dus probeer die lied te downloaden anders heb ik dat wel voor je , stuur ik via msn

groetjes floor

Ik ken die nummer wel, ik ga het even weer beluisteren ;) van candy dulfer die andere heb ik niet :)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."