SPON (Stichting ProjectOrkest Nederland)

Started by saxtammie, 28 February 2008, 17:40:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

saxtammie

Nog even hard oefenen :wink:  dan zie ik je volgend jaar misschien!

Ik ben trouwens wel van plan om te komen luisteren bij het concert in Nederland, dus wel jullie best doen hè!

deHerbergier

:)

Hé wat leuk, ik zie dat jouw site degene was waar ik de grepentabel vandaan gehaald heb die ik nog steeds gebruik. :)

saxtammie

Wat grappig! Heb er al een hele tijd niets mee gedaan, maar ik laat hem maar bestaan voor mensen die er wat aan kunnen hebben (en misschien vind ik ooit nog eens de moed..) leuk om te zien dat er mensen zijn die er gebruik van maken :)

deHerbergier

Ik zie dat we nog meer gemeen hebben: ons geloof :)

Ik beheer al enkele jaren www.pastoraat.org.(Ja, dat is al wat langer dan ik sax speel, heel wat)

De sax kom je in 'onze kringen' helaas niet zoveel tegen. Bij de bekende eo programma's zijn het vaak dezelfde saxofonisten. :(

saxtammie

Er staan mooie stukken op de site!
Inderdaad jammer dat je de sax weinig tegenkomt op christelijk gebied. Bij ons in de omgeving zijn er wel wat in plaatselijke praisebands, zelf zou ik ook wel graag in zo'n band spelen, maar ik speel vooral klassiek en vaak wordt er wel van je verwacht dat je een solo bedenkt, dat kan ik niet. Ik en twee vriendinnen die ook sax spelen én geloven spelen wel zo nu en dan in de kerk, als zangbegeleiding en onder de collecte.
Ben jij van plan om de 2 passies te combineren? (wel off-topic maarja)

deHerbergier

Quote from: "saxtammie"Ben jij van plan om de 2 passies te combineren? (wel off-topic maarja)

Dat was ik zeker van plan. Ik zit nu bij de harmonie, waar ik in ieder geval na de zomer in het opstap orkest mee mag gaan doen. Bij ons in de kerk worden veel en diverse instrumenten gebruikt. De sax is daar nog maar één keer langsgekomen. Dus daar is zeker ruimte. Een praiseband lijkt mij later erg leuk, maar ik denk toch eerst maar aan de eerste stappen: beginnen in het harmonieorkest, dan de examens en daarna is zo'n band misschien een vervolg.

Thijs Leuven

Meeting van gelovigen hierzo...  :lol:
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Anacho

Haha inderdaad :D Ik dacht ook ff van huh zit ik op het verkeerde forum... maar praat vooral verder, ik vind het wel grappig :].

saxtammie

Haha, sorry hoor :wink: jullie hebben wel een beetje gelijk, als jullie er last van hebben hou ik m'n mond hoor.. maar het is altijd leuk om te praten met mensen met wie je iets gemeen hebt (net als met sax-liefhebbers)

Anacho

Quote from: "saxtammie"Haha, sorry hoor :wink: jullie hebben wel een beetje gelijk, als jullie er last van hebben hou ik m'n mond hoor.. maar het is altijd leuk om te praten met mensen met wie je iets gemeen hebt (net als met sax-liefhebbers)
In het geheel geen last van!  :wink:

deHerbergier

Quote from: "Thijs Leuven"Meeting van gelovigen hierzo...  :lol:

:lol: Hebben ook leuke muziek joh! :)

En ja, we waren wat off topic; sorry. :)

Bianca

Maak je er een nieuwe topic van, kan er ook niet van het onderwerp zelf afgedwaald worden.  :wink:
Van link naar rechts:
hobo - esklarinet - besklarinet - sopraninosax

saxtammie

Bij ons op orkest werd inderdaad ook weer een oproep gedaan.

Voor degenen die meegaan, ik zag dat ze ondertussen een hyve hebben: http://projectorkestspon.hyves.nl/ misschien leuk om te kijken wie er verder meegaan (al zijn er nu nog niet zoveel leden)

Anacho

Ik kan alleen niet zien wat er nog nodig is enzo?

saxtammie

alleen de dwarsfluiten zijn vol, maar verder is overal nog plek!