SPON (Stichting ProjectOrkest Nederland)

Started by saxtammie, 28 February 2008, 17:40:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harpje

De speellijst is nu ook bekend:

Repertoire 2009
Intermezzo Sinfonico Pietro Mascagni
Marche Hongroise Hector Berlioz
Ouverture Die Fledermaus Johann Strauss
Saga Maligna Bert Appermont
Deel 5 uit Lord of the Rings Johan de Meij
Danse Macabre Camille Saint Saens
Songs of the Wizz arr. Peter Kleine Schaars
Bohemian Rhapsody Queen
Discosoulfunkrock Maino Remmers

komt ook nog wat lichte muziek

Wijzigingen onder voorbehoud totdat de
definitieve orkestbezetting is bekend

Zie de SPONsite

Zijn er misschien nog wat mensen die hun klarinetje naast de sax wat willen verwennen? die kunnen zich natuurlijk ook opgeven. Ze kunnen nog een hele kudde klarinetten gebruiken. :-D

harpje

SPON is helaas van de baan. We kwamen 10 deelnemers te kort om het rendabel te maken. saxen waren overigens wel allemaal gevuld :-D

saxtammie

Nou ja, niet helemaal van de baan.. er zijn 3 mogelijkheden:
- het project gaat, een maand verlaat, wat duurder en misschien op een andere locatie 'gewoon' door
- het project wordt verplaatst naar volgend jaar
- er komt een ander project

Maar toch erg jammer dat het zo is gegaan vind ik! (ook al kan/ging ik niet mee)
Donderdag heb ik weer orkest, ik denk dat er wel iets over gezegd zal worden..

Jammer!

harpje

Nou ik blijf optimistisch, ik denk dat het wel doorgaat. Wordt het vanuit jouw orkest georganiseerd dan saxtammie?

saxtammie

De voorzitter speelt in ons orkest, en 'onze' dirigent is ook dirigent van spon!

saxtammie

Ik blijf ook optimistisch, er zijn nu al zo veel mensen, als je je eenmaal opgegeven hebt verheug je je er wel zo op dat wat meer geld niet zo'n groot probleem is denk ik. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen..

Ik hoop het voor jullie!

harpje

Tot nu toe gaat het door. Er zijn nog altijd muzikanten welkom hoor, ook op andere instrumenten. Dus als je het rondverteld in jullie verenigingen zijn we meer dan blij  =D>

harpje

Met spoed gezocht. tenoristen.
Er is er nog geen één. Wie wil er volgend jaar mei vijf dagen met een heel orkest naar Oostenrijk.
Het niveau is B tot C dus dat valt wel mee.
Zie //http://www.spon.info.nl voor meer info.

niesten

Hoi Harpje,

De URL klopt niet. Dit moet zijn http://www.spon.info (dus zonder .nl erachter).

Lijkt me op zich leuk, maar aangezien het bestuur in de randstad zit, zullen de repetities ook wel in die buurt zijn. En om voor elke rep. in totaal 4 uur in auto te zitten, is me een beetje veel van het goeie... (krijg ik er thuis wss ook echt niet door).

Ik hoop dat jullie de boel nog kompleet krijgen.

harpje

Quote from: "niesten"Hoi Harpje,

De URL klopt niet. Dit moet zijn http://www.spon.info (dus zonder .nl erachter).

Lijkt me op zich leuk, maar aangezien het bestuur in de randstad zit, zullen de repetities ook wel in die buurt zijn. En om voor elke rep. in totaal 4 uur in auto te zitten, is me een beetje veel van het goeie... (krijg ik er thuis wss ook echt niet door).

Ik hoop dat jullie de boel nog kompleet krijgen.

De repetities zijn in de omgeving van Utrecht dus midden in het land. (ik weet niet waar Vijlen ligt?)

saxtammie

Morgen de eerste repetitie!! =D>
Heel veel succes, plezier, en nog veel meer!
Grote kans dat je door Waarder rijdt, waar woon ik, dus als je er na een paar uur oefenen nóg geen genoeg van hebt..

Ben benieuwd naar de verhalen!! Had er zo graag bij willen zijn :smt022

harpje

Quote from: "saxtammie"Morgen de eerste repetitie!! =D>
Heel veel succes, plezier, en nog veel meer!
Grote kans dat je door Waarder rijdt, waar woon ik, dus als je er na een paar uur oefenen nóg geen genoeg van hebt..

Ben benieuwd naar de verhalen!! Had er zo graag bij willen zijn :smt022

bluesax

Heey, Saxtammie
Lijkt me heel leuk.
Ik ga ff op de site kijke voor meer info.
Tnx voor de tip.

Groetjes, Bleusax

saxtammie

Harpje: klinkt al goed zeg! (dat meisje dat meeluisterde was ik dus :wink: )

Quote from: "bluesax"Heey, Saxtammie
Lijkt me heel leuk.
Ik ga ff op de site kijke voor meer info.
Tnx voor de tip.

Groetjes, Bleusax

Dit jaar gaat niet meer lukken denk ik.. ga je volgend jaar mee? Dan wil ik ook!

harpje

ahaaa, nou volgend jaar staat al weer in mijn agenda hoor. Ze willen dan naar zweden gaan. Er moet nog een hoop gebeuren om het echt verfijnd te laten klinken hoor, maar we zitten op de goede weg  :-D  Als het goed is komen er ook foto's op de site te staan. Ze hebben ook sectiefoto's genomen.