Main Menu

spelen voor publiek

Started by YVONNE ZWEDEN, 02 March 2008, 23:10:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony

Ach joh... misschien helpt dit topic je een beetje :)

viewtopic.php?t=3170

Thijs Leuven

Bij mijn eerste optredens was ik een klein beetje... zenuwachtig wil ik niet zeggen, eerder opgewonden omdat ik op het podium zou gaan staan.

Ik heb nu helemaal nergens meer last van. Ik merk wel dat het erg van pas komt, ook bij spreekbeurten op school. Als ik weet waar ik het over heb, ga ik gewoon voor het publiek staan en doe mijn ding.
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Ben Rodenburg

Quote from: "FB"..tijdje terug zag ik een optreden waar de saxofonist ook wat elastiekjes om zijn sax hebben voor het geval dat...

Ik heb ook elastiekjes op mn sax zitte. bij mn schroeven bij de hals. zeker bij oude toeters is het verstandig om elastiekjes erbij te houden. sommige veren die nog niet vervangen zijn kunnen het begeven en dan sta je daar...

elastiekjes de bomb!
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

the martin

Een quote van Don Little die ik wel mooi vind (Gevonden op Tubenet)

QuoteYou are far too serious about this stuff. You have a really good chance to get a gig. You actually have a chance to win a job doing this. But if you do not learn to enjoy what went well and to give yourself credit for what went well you will self-destruct. You did a few things that were not that great, but you nailed most of what you were doing better than most here could ever hope to do. Yes, be hard on yourself. Yes, correct the errors with lots of disciplined, hard work. Yes, even dwell on the mistakes a little. But do not forget how well 99% of your program went.

saxodolci

tuurlijk wordt dit minder even afsluiten van het publiek met de ogen dicht werkt super b.v tijdens intro ofzo ben je door deze korte kleine meditatie stukken rustiger cq geconcentreerd.ik krijg na het spelen van de solo een golf van emo en rilling over me heen .dus als ik klaar ben met de solo komen ze heerlijk toch die sax-zenuwen!!!!!! =D>