Main Menu

Opname met nieuwe microfoon

Started by Anacho, 19 March 2008, 23:20:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anacho

Vanmiddag heb ik een opname gemaakt met m'n nieuwe Samson C03USB microfoon (http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/11464.html). De achtergrondmuziek is niet opgenomen, die is digitaal, ik heb mezelf er overheen opgenomen. Ik wilde vooral de microfoon testen maar ik moet toegeven dat m'n alt bijzonder goed bij stem was vandaag... Dus eigenlijk om de kwaliteit van de microfoon te demonstreren en stiekem om complimentjes te oogsten  8).

Hier te vinden (link kopiëren naar adresbalk enzo):

http://members.lycos.nl/anacho/birdsballad.mp3

Tom

Link doet het nog niet. :(
Vanavond nog maar eens proberen.
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

Anacho

Ik snap echt niet waarom dat steeds niet werkt  :( maar even iets op verzinnen, misschien zoals saxy-benny dat doet...

EelcoW

Hij werkt idd niet als je er op klikt, maar je moet hem plakken in je adresbalk (zoals Anacho in zijn post zegt).

Ben Rodenburg

Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Anacho

Haha thanks, jullie werken goed mee  :-D. Ik vind dit echt geweldige muziek om te spelen, helemaal mijn stijl...

Als je goed luistert naar zo'n opname hoor je trouwens precies wat anders/beter zou moeten, best leerzaam dus. Voor mij vooral de hoge noten, klinken een beetje scherp en niet genoeg aangezet.

anzy

http://www.myspace.com/anzila

dolnet alt+ dukoff

Tom

Het zal wel aan mij liggen maar ik wordt na 5 seconden automatisch doorgelinkt naar een scherm dat mij verteld dat deze website wordt bijgewerkt.
Als ik al binnen 5 seconden de link in de adresbalk gekopïeerd krijg dan zie ik hetzelfde scherm.
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.

niesten

Bij mij hetzelfde probleem ...

Anacho

Ik snap dat echt niet want het bestand staat er gewoon  :(.

CBone

Rechts klikken op de link in de eerste post, snelkoppeling kopiëren en dan plakken in de adresbalk.

Klinkt goed, lekker relaxed.

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

the martin

Niet professioneel, maar ik luister hier liever naar dan naar Charlie Parker..

Congrats

Tom

Quote from: "CBone"Rechts klikken op de link in de eerste post, snelkoppeling kopiëren en dan plakken in de adresbalk.

Klinkt goed, lekker relaxed.

Aha. dan doet ie het inderdaad wel. :roll:
Klinkt goed.

Anacho

Ah mooi :) dank u! Inderdaad, professioneel zou ik het niet willen noemen, ik weet even niet of je het over mij hebt of over de microfoon  :-D maar geldt voor allebei. Maar hij voldoet voor mij goed, het is echt superhandig dat je hem gewoon in de USB poort prikt en op het rode bolletje klikt om op te nemen.

EelcoW

klinkt lekker :)

welk nummer is dit? De akkoorden zijn van Loverman, maar ik hoor geen thema :P

Ik heb ook net een nieuwe mic trouwens, ik post binnenkort ook een korte opname daarmee.