Main Menu

Hou ouder hoe gekker?

Started by jeebee50, 01 June 2008, 21:00:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeebee50

Hallo,
ik wil mij als lid even voorstellen.
Ik zal relatief oud zijn (49) onder deze leden, maar je bent natuurlijk nooit te oud om te leren.
Ik ben 3 jaar geleden begonnen op een altsaxofoon te blazen, gelijkertijd met mijn zoon van toen 10) en ik vind het geweldig. Ik ga er helemaal in op. Ik heb wekelijks een half uur les. Ik zat na 1 jaar op een harmonievereniging (zie mijn zelfgemaakte website www.concordiahaastrecht.nl). Dit is echt leuk, je leert binnen no time samenspelen, noten lezen en muziek maken. Af en toe maak ik zelfs een uitstapje door in een klein (sax)groepje op te treden.
In december ga ik mij Hafabra A diploma halen en ben nog lang niet uitgeleerd.
Ik hoop op het forum nog veel nuttige tips van jullie te lezen, want klankverbetering mag bij mij echt nog wel plaatsvinden.
groeten,
-- To sax or not to sax, that's no question --

Alt sax Selmer SA 80-II jubilee, mondstuk Selmer Claude Delangle, rieten: van Doren Jazz 2,5

Amanda

Welkom op het forum.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Zoot

Quote from: "jeebee50"Hallo,

Ik zal relatief oud zijn (49) onder deze leden, maar je bent natuurlijk nooit te oud om te leren.
Ik ben 3 jaar geleden begonnen op een altsaxofoon te blazen,

Oh..... :lol: ... dat geeft de burger moed    :)
welkom  8) TOeT toEt, groet van ZoOt    8)

Tony

niesten

Welkom op het forum  :D

Willem

Welkom J B     :!:  :!:  :!:

Willem.
Dolnet Paris  tenor    + Dukoff mondstuk  + Rico / LaVoz riet
Schenkelaars bariton + King of Yanagisawa mondstuk + Rico / LaVoz riet

Anacho

Welkom en nog veel speelplezier! :)

Tom

Welkom op het forum.
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

deHerbergier

Bas*

Welkom op het forum!!
 :-)
Inscription on Lisa\'s New Sax]

zomertje

Hallo mede-Gouwenaar :)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

saxtammie

Huibo

De duvel is oud.
welkom,
Huib
Het gaat er niet om wat je speelt, maar hoe het klinkt

anzy

Zo, lekker bezig!!!

speelt je zoon ook nog, of heeft hij de moed verloren omdat jij zo lekker vooruitgang boekt? ;)

Groetjes
http://www.myspace.com/anzila

dolnet alt+ dukoff

jeebee50

Quote from: "anzy"Zo, lekker bezig!!!

speelt je zoon ook nog, of heeft hij de moed verloren omdat jij zo lekker vooruitgang boekt? ;)

Groetjes

Ja, ik ga als een speer v.w.b. noten lezen, muziek maken, toonladders t/m 3 kruizen en mollen, etc. Ik speel zonder problemen mijn partijtje mee bij de Harmonie (heeft een vrij laag niveau, hoor :D ). Qua klank ben ik lang niet tevreden, want daarin heeft mijn zoon een voorsprong genomen en nooit meer afgestaan. Ik heb daar in het forum al de nodige vragen gesteld en tips gekregen.
Hij zit ook bij mij in de Harmonie, al is het studeren bij hem minimaal en gaat het hem minder makkelijk af. Gelukkig kan hij af en toe playbacken.
-- To sax or not to sax, that's no question --

Alt sax Selmer SA 80-II jubilee, mondstuk Selmer Claude Delangle, rieten: van Doren Jazz 2,5