Author Topic: Multi-instrumentalisten  (Read 23139 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline jupialto

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #15 on: 09 June 2008, 00:21:49 »
Conga's, tabla's, beetje drums, tenor- en altsax, zang; de rest is van geen betekenis (gitaar;piano; keyboard).

Ik kom er wel mee toe, want.....ik geniet!
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Offline klavertje

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #16 on: 10 June 2008, 20:35:53 »
Vroeger cornet gespeeld dus dat zit er nog wel een beetje in, ook viool gespeeld maar dat zou ik weer even moeten opfrissen, blokfluit, een klein beetje piano (wat ik ooit beter zou willen leren maar nu geen tijd), altsax, en een beetje getokkel en geblaas op vanalles maar ik garandeer niet dat dat allemaal zo muzikaal is :p
creatief saxofonistje \";)\"

harpje

• Guest
(No subject)
« Reply #17 on: 10 June 2008, 22:55:20 »
klarinet, tenoorsax, djembe en andere africaanse drums, percussie en wat basgitaar en nu natuurlijk mijn bamboo sax (wat nu nog niet veel voorsteld)

Offline JazZeus

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #18 on: 10 June 2008, 23:34:39 »
Heb naast een altsax ook een keyboard, en kan daar wel iets mee, maar het is meer een onderdeel van de saxstudie. Naast alt heb ik ook veel tenor en bariton gespeeld. Lijkt me leuk om in de toekomst nog eens trombone te gaan spelen en m'n kwaliteiten op de toetsen iets op te schroeven. Ook sopraansax wil ik nog eens gaan doen.
Selmer Serie III
Meyer 6
Rico La Voz Medium Hard

Offline Silke

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #19 on: 12 June 2008, 17:03:43 »
Keyboard (Tyros 2:smt055), altsaxofoon, blokfluit, accordeon, ocarina, piano, melodica, mondharmonica. Niet allemaal even goed, maar toch even pronken hè. ;)
Alt: Selmer Mark VII Mondstuk: Selmer C* Rieten: Rico La Voz Hard 
Sopraan: Prologue  Mondstuk: Selmer C* Rieten: Rico La Voz Medium Soft 

Offline jeebee50

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #20 on: 13 June 2008, 07:48:48 »
Ik ben begonnen met een akoustische gitaar, daarna een beetje een elektrische gitaar, over naar een keyboard en momenteel de altsax. Hierbij kan je toch het meeste gevoel in kwijt. :)
-- To sax or not to sax, that's no question --

Alt sax Selmer SA 80-II jubilee, mondstuk Selmer Claude Delangle, rieten: van Doren Jazz 2,5

Offline anzy

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #21 on: 14 June 2008, 19:16:13 »
Sopraan, alt en tenor blokfluit (gaat me nu wel minder goed af, ik blaas al snel te hard... duh), (kerk)orgel en ik rommel wat aan met een pockettrompetje.

Offline Shofar

• Member
  • *
    • http://www.adolphesax.be
(No subject)
« Reply #22 on: 15 June 2008, 19:39:51 »
Fluiten op mijn vingers (en zonder vingers)
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Offline platenspeler

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #23 on: 15 June 2008, 19:49:04 »
Quote from: "Shofar_so_good"

Ik vermoed dat jij ook wel kan neusfluiten ....

t: Martin Committee III, Martin HC Committee I a: Martin HC Master, Martin Handcraft, Conn 50M c: Martin Handcraft[/color]

Offline Shofar

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #24 on: 15 June 2008, 20:20:13 »
Quote from: "platenspeler"
Quote from: "Shofar_so_good"
Ik vermoed dat jij ook wel kan neusfluiten ....

héééé, wat meer respect mag ook hé! :smt067
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Offline platenspeler

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #25 on: 15 June 2008, 20:24:15 »
Sorry hoor, 'k wist niet dat je boos werd  :-D

t: Martin Committee III, Martin HC Committee I a: Martin HC Master, Martin Handcraft, Conn 50M c: Martin Handcraft[/color]

Offline Shofar

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #26 on: 15 June 2008, 21:30:39 »
Quote from: "platenspeler"
Sorry hoor, 'k wist niet dat je boos werd  :-D
(waarschijnlijk omdat mijn spuitje tegen hondsdolheid is uitgewerkt)

Ik ben de meest vredelievende persoon die ik ken :-)

Offline jupialto

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #27 on: 16 June 2008, 14:49:17 »
Om effe ON-TOPIC te blijven: naast een vingerfluitenvirtuoos
ben ik een knap stukje irritant-vinger-op-de-tafel tokkelen :-) , om maar es wat te noemen....
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Offline Shofar

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #28 on: 16 June 2008, 20:40:28 »
Quote from: "jupialto"
Kijk es hier: in dat geval ben ik uitzinnig virtuoos op velerlei gebieden, maar eh,.....wie zit daar op te wachten??? Ben b.v. erg goed in mensen irriteren :-D , om maar es wat te noemen....

Naast die "vaardigheden" speel ik nog wat duduk, blaas ik op de shofar en produceer ik dierlijke geluiden uit de didgeridoo (hoewel ik nog geen circular breathing beheers).

Offline ANGEL-SQ

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #29 on: 18 June 2008, 10:38:04 »
napolitaanse mandoline, alt-sopraan saxofoon, ocarina.
Tevens een klein beetje akoestische gitaar.
Hoop binnenkort een barok (of te wel milanese) mandoline aan te schaffen. Dus gaan we daar ons best op doen.
En ook in een ver verleden eens op een mondharmonica en zelfs of een accordeon geprobeerd, maar dat was in een heel ver verleden  :roll: