Foto's 1e optreden saxkwartet Fourtissimo!!

Started by Amanda, 08 June 2008, 17:12:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Amanda

Vandaag was ons eerste optreden! Het was heerlijk weer en we zaten op een open podium. Kon niet beter!
Het spelen ging best lekker! En de reacties uit het publiek waren heel positief.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar :-D

Het programma was achtereenvolgens:
Over the rainbow
Jazzy Fughetta
Summertime
Mysterious March
Once upon a time
Big spender

Evenement: Parkdagen Oud-Beijerland

Saxofoonkwartet Fourtissimo. Van links naar rechts ziet u Sonja op de baritonsax, Arnold op de tenorsax, Bastiaan (Anacho) op de altsax en mijn persoontje op de sopraan.

Het eerste nummer.

Amanda in actie  8)

Hee Son, wel op blijven letten!!

Dat is beter :-D

Uiterst geconcentreerd!

Close-upje van Sonja's bari
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

deHerbergier

Amanda

Whahaha, die toeter :-D
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Shofar

Die foto van de bladmuziek is super mooi
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Amanda

Zeker. Shanna is erg creatief. Fotografeert ook veel, net als ik.
Dit was overigens met mijn camera.
Een spiegelreflex (Canon Eos 30D) en 70-200mm F2.8 lens.
Zo'n dure die je in een ander topic noemde :-D

niesten

Klinkt leuk hoor.

jupialto

Fijn koppel, met leuke muziek!!

Doorgaan!
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Shofar

Quote from: "Amanda"Zeker. Shanna is erg creatief. Fotografeert ook veel, net als ik.
Dit was overigens met mijn camera.
Een spiegelreflex (Canon Eos 30D) en 70-200mm F2.8 lens.
Zo'n dure die je in een ander topic noemde :-D
Zo'n lensje staat ook op mijn verlanglijstje...maar mijn
centjes hebben momenteel andere prioriteiten :-)
Voorlopig doe ik het wel met mijn sony alpha 350 en mijn
"gewone" lensjes.
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Steph Saxin' Spé

Sonja

hehee..leuk hoor amanda!...die toeter ....een man kwam na het optreden ff naar me toe en zei dat ie dat erruuuug grappig vond..die houden we er dus maar in :-D

persoonlijk vond ik t optreden echt heeeeeel leuk gaan..jammer dat we maar 20 minuten mochten spelen..had nog wel ff door kunnen gaan en wat de omstanders betreft ook wel geloof ik..zo`n soort optreden is altijd een leuk moment om te kijken wat je nou eigenlijk de afgelopen tijd met mekaar geoefend hebt..en kmoet zeggen..t ging zelfs nog beter dan tijdens de repetities...misschien is het bij iedereen zo dat je onder wat spanning toch weer beter gaat presteren en alerter bent..bij mij is dat in ieder geval wel zo...maar in ieder geval...Dit optreden smaakt naar meer, en kzal kijken of we in de regio msschien binnenkort nog een x ergens kunnen spelen.. ;-)
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Anacho

Bedankt voor de leuke reacties allemaal! :) Oh en Sonja die Hyves is al lang klaar joh  :-D.

Amanda

Haha, Sonja, wel op blijven letten :-D
Wat Bastiaan zegt, de Hyves is al geregeld.

En ja, ik denk dat de spanning wel goed is geweest inderdaad!

Zeg Bastiaan, hoe zit het met de rest van de filmpjes?

Anacho

Die zijn euhm van mindere kwaliteit  :oops:  :-D

Amanda