Main Menu

Nieuwe toeteraar!

Started by SaxE, 14 June 2008, 14:46:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SaxE

Hallo allemaal!

Na hier een tijdje 'anoniem' rondgeneusd te hebben wordt het hoog tijd me eens aan jullie voor te stellen. Ik ben Eva, 26 jaar en ik speel inmiddels net een jaar altsax bij een marchingband. Een late start dus, maar met veel enthousiasme! Naast de marchingband en saxofoonlessen blaas ik binnenkort ook nog bij een carnavalsband en hoop ik binnenkort op een pocketsax/xaphoon weg te kunnen. En dan nog zingen in het plaatselijke muziektheater, een lekker muzikaal leventje dus! Ik ga gauw verder rond kijken op dit forum. Misschien kom ik je ergens weer tegen ;)

Groetjes, E

deHerbergier

Welkom ...

Er zijn meer late starters hoor, ik ben in februari begonnen met sax en ben nu 36. :)

Huibo

welkom,
enne, late starters houden vol.
Huib
Het gaat er niet om wat je speelt, maar hoe het klinkt

Tom

Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

Zoot

Welkom en veel (lees) plezier hier.
 8)   ToeT tOet, groet van ZOoT   8)

anzy

Welkom van een mede late starter ;)
http://www.myspace.com/anzila

dolnet alt+ dukoff

zomertje

Hier ook een late starter: 38 en speel net een jaartje tenorsax :)

Veel plezier!
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Injuman

Welkom, Eva. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van een xaphoon gehoord, dus even gegoogled. Ziet er interessant uit, weer wat geleerd  :)
Finally, to play the sax itself, blow in the small end and move your fingers around.

SaxE

Had tot vorige week ook nog niet van een xaphoon gehoord  ;-)

Willem

Welkom, Eva  :!:  :!:  :!:

Willem.
Dolnet Paris  tenor    + Dukoff mondstuk  + Rico / LaVoz riet
Schenkelaars bariton + King of Yanagisawa mondstuk + Rico / LaVoz riet

platenspeler

Welkom, je bent echt niet de oudste beginner ... :-)

t: Martin Committee III, Martin HC Committee I a: Martin HC Master, Martin Handcraft, Conn 50M c: Martin Handcraft[/color]

Anacho

Thijs Leuven

Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...