Main Menu

EINDELIJK

Started by Shofar, 16 June 2008, 10:43:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shofar

Joepie - strakies mogen we naar ziekenhuis :-)
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

the martin

Quote from: "Shofar_so_good"Kan ik misschien vanavond dan toch nog naar de saxles  :-D

Pieter

Quote from: "the martin"
Quote from: "Shofar_so_good"Kan ik misschien vanavond dan toch nog naar de saxles  :-D

STOER!!!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

JazZeus

Quote from: "Pieter"

STOER!!!

Idd, wel je prioriteiten stellen. Sterkte.

Guus
(Ook bewust kinderloos)
Selmer Serie III
Meyer 6
Rico La Voz Medium Hard

Shofar

Quote from: "Pieter"
STOER!!!

Héhéh  :-D

Nóg een voordeel: de les is op 2 minuten stappen van het ziekenhuis  8)
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Shofar

Quote from: "JazZeus"Idd, wel je prioriteiten stellen. Sterkte.Guus
(Ook bewust kinderloos)

Mijn Sofie heeft er alle baat bij dat ik lekker relaxed ben  :-D

Shofar

Ondertussen weer wat tijd verstreken.
Lijkt weinig schot in de zaak te zitten dus zenden ze me naar huis. lekker wat filmpies kijken, de koelkast plunderen en afwachten...

Geduld is een mooie deugd...die ik niet bezit vrees ik...

Shofar

Ondertussen doe ik nog maar een update :-)

Shofar

Zo :-)

Verdere gegevens volgens later  :wink:

the martin

=D>  :D/  :smt058

FB

PROFICIAT!
En...de naam wordt "Saxette"of zo iets??
 :)
TopSax saxofoons
http://www.freeblowing.com

Pieter

gefeliciteerd!!!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Amanda

Gefeliciteerd!!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Maaarten

Quote from: "FB"PROFICIAT!
En...de naam wordt "Saxette"of zo iets??
 :)

nee, Evette, ladyface, of hummingbird

proficiat!

Loeneke

Gefeliciteerd met jullie meiske!!