Jammer dat er nu best door sommigen wat negatief wordt geschreven over deze dag. Ik ga er voor de tweede keer heen. Vond het vorig jaar in Doetinchem heel leuk om met zoveel mensen te spelen, vooral juist wanneer je dat verder nooit doet. Kijken naar de dirigent doe ik overigens wel. Voorbereiden ook.
Maike
Hoi,
ik had het niet over jou hoor. Sjonge, beetje snel aangesproken gevoeld?

Maar ik had iets meer verwacht qua niveau aangezien duidelijk wordt vermeldt dat het voor muzikanten met 3jaar ervaring en/of diploma B is.
Het kan ook zijn dat mijn verwachting van B niveau te hoog is. Ik heb zelf best wel muzikaal talent gehad altijd (wat ik jammergenoeg niet helemaal uitbuit, door tijdgebrek en theoriegebrek), icm dat ik over mezelf niet snel tevreden ben. Mss toch teveel vanuit mezelf geredeneerd (ik kom ook bijna nooit meer in de muziekschool dus ik weet volgens mij ook niet meer zoveel van hoe het met het niveau zit enzo).
Weinig leerlingen krijgen daarbij ook de kans niet om iedere week met een dirigent te spelen volgens mij.
Dat wat sommigen met muziek hebben, heb ik al mijn hele leven met sporten dus. Ik kan wel 5 jaar squashen, maar ik ben nog steeds een beginner vergeleken met menigeen van mijn club. En niet heeft daar even veel geduld mee helaas. Dat geduld/begrip heb ik dus wel, laat dat duidelijk zijn.
@maxsax
deceptie van de eeuw? Ja ik kan gaan onderbouwen maar dat slaat helemaal nergens op imo.