Ik heb mijn reactie van half juli even doorgelezen. Ik moet zeggen dat ik op zijn minst schrik van de bewoordingen die ik gebruikt heb. :oops: Het komt gewoon onbeleefd, grievend, en vooringenomen over.
Ik ben om te beginnen al een verkeerde weg ingeslagen door over anderen te oordelen op een negatieve manier. Ik bedoelde niets persoonlijk, maar nu ik lees dat ik woorden als 'velen' en 'de meesten' heb gebruikt is het natuurlijk logisch dat je je aangesproken voelt, ongeacht wie je bent.
(Ik heb niet het recht om de kritiek die ik op mezelf heb zomaar even op anderen te projecteren)
Daar komt bij dat ik de reactie van maxsax niet goed gelezen had op alle punten(ik ben het er eigenlijk niet zo mee eens, o.a. met die deceptie), en nogal overdreven heb over dat het vals klonk enzo(ja ik speelde zelf niet geconcentreerd ook op het laatst, en we waren nu eenmaal met een grote groep, dat is moeilijk stemmen).
Ja, er werden wat voortekentjes gemist, gebeurt mij als ik een stuk niet ken, dacht ik, maar ik vergeet ook als ik geoefend heb wat voortekens.
Ik neem in elk geval die post terug, en bied voor zover mogelijk mijn excuses aan. Gezegd is helaas gezegd(ik weet het). Ik ben met mijn ongenuanceerde spreekstijl(geblaat kun je wel zeggen) die ik weleens hanteer hier nogal flink op de koffie gekomen nu dus.