Main Menu

Terug van weg geweest

Started by maxsax, 24 June 2008, 15:06:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maxsax

Hallo allemaal,

Ik ben maxsax en was al ooit eerder actief op dit forum (een aantal jaar terug). Destijds ben ik inactief geraakt door andere bezigheden, maar wil het graag nog eens oppakken!

Ik ben 25 jaar, speel sinds mijn 7 de levensjaar saxofoon.
Ik heb jaren muziekles gehad op de muziekschool, toelatingsexamen gedaan voor de vooropleiding van het conservatorium, maar daar ben ik uiteindelijk nooit beginnen.
De laatste jaren leg ik de nadruk op het beheersen van de jazzskills (met name op mijn alt) en heb ik sopraan gespeeld in een dixieland orkest (helaas gestopt) en ik speel al jaren tenor (en sinds kort ook alt) in een dweilorkest (check mn site) Ik kijk er naar uit om weer te kunnen deelnemen aan dit forum, en er van te leren.

Nog vragen? Just ask!
Gr. maxsax
Yamaha 475 sopraan, vandoren S35 V5, francois louis lig, gonzalez 3
Selmer Serie II altsax, Lebayle Metal Jazz LR, Saxxas lig,  Vandoren Java 2,5
Selmer Serie II Tenorsax, Ottolink 7*, BG revelation jazz lig, Vandoren Java 3,5

Amanda

Welkom op het forum!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Zoot

Quote from: "maxsax"muziekles gehad op de muziekschool, toelatingsexamen gedaan voor de vooropleiding van het conservatorium, maar daar ben ik uiteindelijk nooit begonnen. Gr. maxsax

eh eh..... :? ... spijt van?
welkom terug,  8) TOet toeT groet van ZOoT  8)

Anacho

maxsax

De vooropleiding was het denk ik niet helemaal voor mij, ik mis wat betreft de muziek de discipline om muziek en theorie te bestuderen die ik minder interessant vind.

Volgend jaar studeer ik hopelijk af als arts, maar een grote passie is toch de saxofoon...
Yamaha 475 sopraan, vandoren S35 V5, francois louis lig, gonzalez 3
Selmer Serie II altsax, Lebayle Metal Jazz LR, Saxxas lig,  Vandoren Java 2,5
Selmer Serie II Tenorsax, Ottolink 7*, BG revelation jazz lig, Vandoren Java 3,5

Thijs Leuven

Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Tom

Welkom terug dan maar. :D
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.