Ik heb jullie allemaal verteld van mijn nieuwe aankoop....Mijn hele hele mooie Reference Kookaburra. Gekocht bij Adams, Ittervoort!
Ook heb ik verteld dat toen ik thuiskwam en mijn koffer opendeed ik nogal schrok omdat het logo op de hals het gewone blauwe logo was, terwijl ik in de winkel een rood logo had gezien. In de veronderstelling dat de hals per ongeluk verwisseld was belde ik dinsdag direct om dit te melden. Mijn docent en ik hebben het alletwee gezien omdat we het tegen elkaar gezegd hebben: kijk, de S is Rood, ik heb er mijn vinger opgelegd. Ik had het nog nooit gezien.
De verkoper wiens naam ik graag noem: Sjack Bakkes beloofde mij te gaan zoeken en terug te bellen. Dat deed hij! Hij heeft ALLE koffers nagezocht en de hals nergens gevonden, ook niet in het magazijn waar de 5 zilveren halzen vandaan kwamen, ook niet in de werkplaats. Hij zou nog verder gaan informeren om uit te vinden of deze saxen idd wel met een rode S geleverd werden.
Ondertussen had hij alleen mijn woord dat ik hem echt gezien heb. Ik heb BIN gebeld en gevraagd of zij erachter konden komen hoe deze saxen geleverd werden. Later op de dag belde Sjack mij weer dat hij van BIN te horen had gekregen dat alle Bird saxen met een rode S zijn geleverd.
Hij zou nu nagaan of hij kon achterhalen hoe deze specifieke sax bij hun was binnengekomen, maar dat zou wel even kunnen duren. Vandaag heeft hij gebeld en verteld dat ze een nieuwe hals hebben besteld met rode S, dat kan wel een paar maanden duren.
Er is daar in Ittervoort veel werk verzet voor iets waarvan ze nooit zeker zullen zijn of het klopt. Er is naar mij toe geen moment vervelend gedaan, ik heb de hele tijd het gevoel gehad dat ik erg serieus genomen werd en de oplossing is natuurlijk uit de kunst.
Ik stuur iedereen naar Adams! en vraag naar Sjack! Hoewel zijn collega's er ook vast wel mee door zullen kunnen