0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Mmm - het is toch behoorlijk wennen.het lijkt iets minder overzichtelijk te zijn - misschien omdat het nieuw is.Ik opteer ook voor links moet ik zeggen.En euh...hoe moeten we nu elkaar gaan quoten?Dat heb ik nog niet meteen gevonden :cry:
Quote from: "Shofar_so_good"Mmm - het is toch behoorlijk wennen.het lijkt iets minder overzichtelijk te zijn - misschien omdat het nieuw is.Ik opteer ook voor links moet ik zeggen.En euh...hoe moeten we nu elkaar gaan quoten?Dat heb ik nog niet meteen gevonden :cry:GEVONDEN!! :smt041
Ik heb de grote handicap dat ik slecht ben met Photosoep. Anders maakte ik die icoontjes zelf ff (en logo ook trouwens). Even kijken of ik een andere theme kan vinden met koele icoontjes die ik kan gebruiken... theme zelf vind ik wel ok eigenlijk.
Favicon is er niet voor IE7De layout is nu perfect wat mij betreft@Tony: Maar euhh mis je niet "een hoop/wat" inkomsten door die Adsense zaken weg te laten
Het forum is inmiddels geupdate.Owh, voor degene die handig is met Photoshop... wie heeft er zin om het saxforumlogo even onderhanden te nemen?Het gaat om dit logo:Ok dan...