Main Menu

Forum update

Started by Tony, 10 July 2008, 14:17:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harpje

hmmm ik kom net van northseajazz en zal dan nog wel vaag zijn of zo.  :oops:  Maar ik kan niet meer vinden hoe je bij je profiel kunt komen. ik wilde een andere skin instellen of kan dat niet meer?

Amanda

Quote from: "harpje"hmmm ik kom net van northseajazz en zal dan nog wel vaag zijn of zo.  :oops:  Maar ik kan niet meer vinden hoe je bij je profiel kunt komen. ik wilde een andere skin instellen of kan dat niet meer?

Links bovenaan staat Gebuikerspaneel.
Daar vind je je profiel ;)
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

jeebee50

Jaa, het vervolg.... roept u maar.

By zalos at 2008-07-14
-- To sax or not to sax, that's no question --

Alt sax Selmer SA 80-II jubilee, mondstuk Selmer Claude Delangle, rieten: van Doren Jazz 2,5

Henk de Gans

Het eerste plaatje geniet mijn voorkeur! =D>
Er zit flinke progressie in zie ik, dus ik ben erg nieuwsgierig naar serie 3 :lol:
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Amanda

Die eerste is zeker mooi!
Ik ben alleen niet zo'n fan van de rode letters.
Steekt te erg af en past niet echt bij het forum.

Kan de actergrond niet wat donkerder en dan de letters geel?
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

FB

Hmmm...het is net een bedrijf dat een nieuwe huisstijl laat ontwikkelen: eindeloos overleg en vergaderen, een dolgedraaide ontwerper, gefrustreerde medewerkers omdat hun keusze niet wordt gehononeerd, details op de mm..
Volgens mij  `moet` de directie gewoon even beslissen, voordat de ontwerper het bijltje er bij neergooit.
 :-D
TopSax saxofoons
http://www.freeblowing.com

Tony

De "directie" had het even druk :(

Ik vind de eerste goed in de buurt komen. 'k Zal 'm er vandaag eens in plakken en kijken hoe het eruit ziet...

Daan

Quote from: "Amanda"Die eerste is zeker mooi!
Ik ben alleen niet zo'n fan van de rode letters.
Steekt te erg af en past niet echt bij het forum.

Kan de actergrond niet wat donkerder en dan de letters geel?Het ging fout met de muziek toen het woord kunst in industrie veranderde.

# Buffet Crampon S1 sopraan - SA80 F - Hemke Premium 3,5
# Yanagisawa 902 alt - SA80 C* - V16 3,5

Zegt iemand met rode letters in haar onderschrift :)  #-o
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

JazZeus

Quote from: "FB"Hmmm...het is net een bedrijf dat een nieuwe huisstijl laat ontwikkelen: eindeloos overleg en vergaderen, een dolgedraaide ontwerper, gefrustreerde medewerkers omdat hun keusze niet wordt gehononeerd, details op de mm..
Volgens mij  `moet` de directie gewoon even beslissen, voordat de ontwerper het bijltje er bij neergooit.
 :-D

Heel herkenbaar.

Tijdens dat soort vergaderingen speel ik altijd 'Bullshit-bingo' met een vriend. Van te voren schrijf je ongeveer zestien uitdrukkingen in rijtjes van vier onder elkaar, en tijdens de vergadering streep je de gebruikte uitdrukkingen weg. Als je kaart vol is, roep je keihard 'Bullshit!'. Erg goed voor de (toch al zo relaxte) sfeer tijdens zo'n vergadering. Uitdrukking die het goed doen: 'Even centraal', 'Kun je dat uitleggen?'', 'Ik denk niet dat dat uitvoerbaar is', 'Wat vind je er zelf van?', 'Maar als je dat op jaarbasis bekijkt'...
Selmer Serie III
Meyer 6
Rico La Voz Medium Hard

Shofar

Laten we er anders een klein wedstrijdje van maken hé.
Ten laatste eind juli alle logo's binnen en dan stemmen via poll.

Het winnende logo krijgt een Reference 54 van BIN  :-D
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Daan

Quote from: "JazZeus"Heel herkenbaar.

Tijdens dat soort vergaderingen speel ik altijd 'Bullshit-bingo' met een vriend. Van te voren schrijf je ongeveer zestien uitdrukkingen in rijtjes van vier onder elkaar, en tijdens de vergadering streep je de gebruikte uitdrukkingen weg. Als je kaart vol is, roep je keihard 'Bullshit!'. Er goed voor de (toch al zo relaxte) sfeer tijdens zo'n vergadering. Uitdrukking die het goed doen: 'Even centraal', 'Kun je dat uitleggen?'', 'Ik denk niet dat dat uitvoerbaar is', 'Wat vind je er zelf van?', 'Maar als je dat op jaarbasis bekijkt'...

Doet me denken aan dat programma met die 5 zakenmensen (op de KRO, Dragons D..)
Erg leuk programma.

Quote from: "Shofar_so_good"Laten we er anders een klein wedstrijdje van maken hé.
Ten laatste eind juli alle logo's binnen en dan stemmen via poll.
Ik vind het erg mooie logo's, ik denk niet dat iemand zomaar betere kan maken :) .

Hoe meer keus des te moeilijker het is...
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Shofar

Effe eerst een zonnebril opzetten alvorens te kijken  :-D
Hoewel het misschien ietsje té is  ;-)

Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

jeebee50

Ja, het is wel een blikvanger. :D
Maar ja, ik kies toch maar voor dat ene logo van mijn zoon: je weet wel, Versie 3, release 2, update 4, patch 5, herziening 2, concept 2, die met die saxofoon. :mrgreen:
-- To sax or not to sax, that's no question --

Alt sax Selmer SA 80-II jubilee, mondstuk Selmer Claude Delangle, rieten: van Doren Jazz 2,5

harpje

Quote from: "jeebee50"Jaa, het vervolg.... roept u maar.

By zalos at 2008-07-14

ik vind de bovenste te druk.  De kleuren lijken nu teveel op elkaar waardoor het teveel in elkaar overvloeit. Beetje dubbelop zo.

De 2e heeft mijn voorkeur. Het hoeft ook niet meteen een kant en klare herkenbare saxvorm te zijn. Beetje abstract mag wel  8)

Amanda

Ik heb ook nog wat geprutst. En ik moet zeggen, ik ben er geloof ik niet zo heel handig in  8)
Maar goed, hier mijn pogingen. Letters zijn uiteraard aan te passen in kleur en type.