Main Menu

saxafoon bands

Started by Henk de Gans, 25 July 2008, 19:59:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henk de Gans

Ik zat eens even te Google'n, en kwam op de link terecht:
http://members.chello.nl/~k.veen/ned/index-ned.html
(wel jammer dat ze bij saxofoonlinks niet dit forum hebben staan :cry: )

Het lijkt me geweldig bij zo'n band te spelen, maar Drachten is een beetje ver van Hoevelaken :wink:
Wie weet er van dergelijke orkesten in de buurt van Amersfoort, of een link naar een site waar deze verzameld staan bijvoorbeeld :?:
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Zoot

Quote from: "Henk de Gans"Ik zat eens even te Google'n, en kwam op de link terecht:
http://members.chello.nl/~k.veen/ned/index-ned.html
(wel jammer dat ze bij saxofoonlinks niet dit forum hebben staan :cry: )

8) ff geregeld:
QuoteDe link staat erop.
Gr.Webmaster Saxofoonorkest

Henk de Gans

Quote from: "Zoot"8) ff geregeld:
QuoteDe link staat erop.
Gr.Webmaster Saxofoonorkest
effe gecontroleerd, en in orde hoor! :lol:  :lol:
Zag gelijk dat ik daverend slecht lees, want er stond ook een link op naar een saxofoon orkest bij mij in de buurt: Barneveld!
Zal na de vakantie eens kontakt opnemen!
Komt ook nog een saxofoondag in 2009, ben benieuwd wat dat inhoud (stond op de site van "de Barnevelders")
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Zoot

Hadden we nu maar  :mrgreen: een kalender ofzo........   :lol: dan kon je dat soort dingen in 1 oogslag zien.. :lol: ....  :evil: ipv van lezen  Oh Gisteren was ik in.....    :evil:     bij .........  :evil:       en OH het was  :cry: fantastisch.........

niesten

Quote from: "Zoot"Hadden we nu maar  :mrgreen: een kalender ofzo........   :lol: dan kon je dat soort dingen in 1 oogslag zien.. :lol: ....  :evil: ipv van lezen  Oh Gisteren was ik in.....    :evil:     bij .........  :evil:       en OH het was  :cry: fantastisch.........

Agenda ..... kalender ........ heb ik dat idee niet al eerder ergens gelezen  :-D  :-D  :-D

Sambo42

*EDIT*

Dit is nu het tweede berichtje dat ik tegen kom van micky0604...
Is het mijn computer die zijn berichten niet weergeeft of is dit gewoon een irritante spammer?  :-D

Grtz Sambo

Voila:

Aangepast!

the martin

In ieder geval irritant..
Staan al zeker wat meer dan 2 trouwens

Maaarten

gewoon melden, en liever niet quoten.
Tony heeft het al verwijderd, maar nu staat de link alsnog in je quote.

Tony

Het beste is om ze gewoon te negeren.
Ik zie ze zowiezo voorbij komen en als ik die user ban/verwijder dan delete ik automatisch de post.