Het is idd wel leuk om es een andere skin te hebben. ik heb nu opt moment ff softblue. Dat is een hele leuke skin, alleen je moet nog ff het logo erin zetten (links boven).
Ja, het is een hele mooie skin. Dan ziet er er gelijk een stuk proffesioneler uit (vind ik). Wat misschien een goed idee is, is om het logo aan te passen (ik weet dat iemand het logo speciaal voor jouw en het forum heeft ontworpen) aan de style softblue. En vervolgens als mainstyle instellen. Alleen op mijn computer klopt de uitlijning niet helemaal (aan de rechterkant, die loopt niet door en wel als je een post wilt plaatsen en je ziet daaronder de vorig geplaatste berichten).
Voor diegene die wilt meehelpen met leuke skins:
Klik hier!, een alternatief:
Klik hier!Als je klikt op de eerste "Klik hier!" dan zie je dat daar in de beschrijving
dik gedrukt staat en dergelijke. Dat kan bij dit forum natuurlijk ook, dat kan Anthony eventueel veranderen door in zijn Administration Panel te komen en de beschrijving te veranderen. Dat staat weer een stuk proffesioneler (vind ik...) en het zou helemaal top zijn als alles zou worden uitgevoerd en nog wat beschrijving bij de ontbrekende gedeeltes. En misschien alles eerst even op alfabetische volgorde zetten

.
Bericht aan Anthony: Ik raad je af om met dit forum te experimenteren, dus de codes veranderen en dus soort van "hacks" er neer te zetten zoals:
Klik hier! Het is een te groot risico laat het er gewoon hierbij

en installeer alleen maar wat skins, de meeste mensen zouden hiermee mee eens zijn. Ik zelf had wel geexperimenteerd met een oudforum van me (deed het precies zoals het er stond (denk ik :lol: )) maar helaas het ging fout waardoor ik geen nieuwe kon neerzetten door de database enz. een hoop gezeik alles wat je veranderd kan je normaal gesproken niet terug halen, behalve als je Back-ups maakt maar dan krijg je er zo veel dat gaat vaak dan ook erg mis. Just don't do it!