Author Topic: Nieuwe skin  (Read 6232 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
Nieuwe skin
« on: 02 July 2005, 13:40:39 »
Voor degene die wel eens iets anders willen proberen, als je onder "profie" kijkt dan zie je dat je de forum stijl kunt aanpassen. Je hebt de keuze uit een aantal opties.

Vind je toevallig andere leuke schema's? Mail ze dan even.

Offline Jetty

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: 02 July 2005, 14:10:19 »
Hoi,

Het is idd wel leuk om es een andere skin te hebben. ik heb nu opt moment ff softblue. Dat is een hele leuke skin, alleen je moet nog ff het logo erin zetten (links boven). verder weet ik nog wel een helehoop andere leuke alleen ik weet niet wat je database aankan.

groetjes Jetty
Living my life
--------------------------------------------------------------------
A: Selmer SA II 80 (in bruikleen) T: Conn 16M (jaren \'60)

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #2 on: 02 July 2005, 17:15:19 »
Quote from: "Jetty"
Het is idd wel leuk om es een andere skin te hebben. ik heb nu opt moment ff softblue. Dat is een hele leuke skin, alleen je moet nog ff het logo erin zetten (links boven).

Ja, het is een hele mooie skin. Dan ziet er er gelijk een stuk proffesioneler uit (vind ik). Wat misschien een goed idee is, is om het logo aan te passen (ik weet dat iemand het logo speciaal voor jouw en het forum heeft ontworpen) aan de style softblue. En vervolgens als mainstyle instellen. Alleen op mijn computer klopt de uitlijning niet helemaal (aan de rechterkant, die loopt niet door en wel als je een post wilt plaatsen en je ziet daaronder de vorig geplaatste berichten).

Voor diegene die wilt meehelpen met leuke skins: Klik hier!, een alternatief: Klik hier!

Als je klikt op de eerste "Klik hier!" dan zie je dat daar in de beschrijving dik gedrukt staat en dergelijke. Dat kan bij dit forum natuurlijk ook, dat kan Anthony eventueel veranderen door in zijn Administration Panel te komen en de beschrijving te veranderen. Dat staat weer een stuk proffesioneler (vind ik...) en het zou helemaal top zijn als alles zou worden uitgevoerd en nog wat beschrijving bij de ontbrekende gedeeltes. En misschien alles eerst even op alfabetische volgorde zetten ;) .

Bericht aan Anthony: Ik raad je af om met dit forum te experimenteren, dus de codes veranderen en dus soort van "hacks" er neer te zetten zoals: Klik hier! Het is een te groot risico laat het er gewoon hierbij ;) en installeer alleen maar wat skins, de meeste mensen zouden hiermee mee eens zijn. Ik zelf had wel geexperimenteerd met een oudforum van me (deed het precies zoals het er stond (denk ik  :lol: )) maar helaas het ging fout waardoor ik geen nieuwe kon neerzetten door de database enz. een hoop gezeik alles wat je veranderd kan je normaal gesproken niet terug halen, behalve als je Back-ups maakt maar dan krijg je er zo veel dat gaat vaak dan ook erg mis. Just don't do it!
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline Saxioni

• Member
  • *
    • http://www.more-logika.nl
(No subject)
« Reply #3 on: 02 July 2005, 17:51:17 »
Ik vind dat Anthony een prima job doet met dit forum en dat ie zelf prima in staat is om te beoordelen wat wel en niet kan. Een beetje verandering van spijs doet eten en je kunt moeilijk voor elke skin een specifiek logo gaan maken. Ik vind het prima zo, het gaat uiteindelijk om de inhoud.
Keep things as simple as possible, but not any simpler!

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
(No subject)
« Reply #4 on: 02 July 2005, 18:40:22 »
Tnx.

Ik heb er net nog 2 nieuwe skins bijgezet die me wel leuk leken.
Daan, zolang je weet wat code doet (en niet doet) kan het geen kwaad. Als je geen flauw benul van scripts hebt dan is het een ander verhaal en dan kun je er inderdaad maar beter vanaf blijven.
Laat ik nou net weten wat ik doe :)

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #5 on: 02 July 2005, 18:46:00 »
Quote from: "Anthony
Laat ik nou net weten wat ik doe :)

Dat lucht op :P

Offline Jetty

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: 02 July 2005, 18:46:54 »
SwiftBlue is ook wel een leuke, je komt hem eigenlijk overal wel tegen. voor voorbeeld zie www.visvitalis.nl/forum

groetjes Jetty
Living my life

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #7 on: 02 July 2005, 18:48:23 »
Ja inderdaad wel leuk :)
Weet je wat je wel overal tegen komt, SubSilver. Die vind ik vreselijk...

Offline Jetty

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: 02 July 2005, 18:50:09 »
Quote from: "Jetty"
SwiftBlue is ook wel een leuke, je komt hem eigenlijk overal wel tegen. voor voorbeeld zie www.visvitalis.nl/forum

groetjes Jetty

ff toevoeging: als je naar de bovenstaande link gaat komt je eerst een aanpassing op SwiftBlue tegen. namelijk die rode balken. de "echte" swiftblue heeft blauwe.
Living my life

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: 02 July 2005, 22:53:35 »
ik heb m op dvdfuture staan...vind ik wel koel....
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #10 on: 02 July 2005, 22:59:57 »
Ja, het is erg wennen (meestal zo met een nieuw jasje)