Nadat mijn toeter zo'n 4 jaar op zolder heeft gelegen wordt het weer hard tijd om hem weer uit de koffer te trekken. Ik heb een tijd in een big-band formatie van de muziekschool gespeeld, daarna bij een jazz groepje.
Doordat ik een baan in de andere kant van nederland kreeg heb ik een half jaar op een camping gewoond. De toeter is toen in de koffer geraakt. Nadat we uiteindelijk in ons huisje trokken kreeg ik te horen dat min betrekking beindigd werd.... andere baan, andere plaats dus geen zin om een bandje te zoeken. Door onzekerheden met banen heb ik een hele tijd niets aan muziek gedaan omdat ik geen zin had om na enkele weken al weer te moeten vertrekken.
Nu ben ik uiteindelijk een beetje op mijn pootjes terecht gekomen. Vaste baan, leuk stulpje en een bandje in de buurt die nog een sax kan gebruiken! (bigband met 2 tenor en 3 alt, ze willen er nog een alt bij)
Ik heb een yamaha tenor sax met een klassiek mondstuk. Hier moet nog een keer een metalen voor komen, maar toen ik die bijna gekocht had kwam de verhuizing naar de camping

.
Ik wil nu op korte termijn een alt kopen. Ik wil een 2e sax erbij en mijn vrouw wil het ook gaan leren en zij wil ook graag een alt dus dat is dan 2 vliegen in 1 klap. In de verre toekomst wil ik nog een een bariton leren spelen, maar dat zal nog wel een hele tijd duren

De alt zal waarschijnlijk weer een yamaha worden. Een selmer ligt nog niet in het budged :-D