Author Topic: Website Harry Bakker  (Read 12301 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

deHerbergier

• Guest
Re: Website Harry Bakker
« Reply #15 on: 25 November 2008, 15:49:23 »
Quote from: "harpje"
Quote from: "platenspeler"
Quote from: "deHerbergier"
Nou nou dit is inderdaad wel erg. Elke typografische wet (letters en wat ze doen met je ogen) wordt hier wel overtreden. Volgens mij is hier "het buurjongetje van de hoek" aan het werk.

Noem Carrboro, NC maar het buurjongetje van de hoek :).

Zij hosten de boel, maar het lijkt ook dat de bouw door hen gedaan is. De broncode komt mij voor als uit een websitebakprogramma :).

Dat verklaart een heleboel, mensen die er geen verstand van hebben dus.

Ze zijn bij HB Apple addicts. Toen ik er een tijdje geleden naar vroeg zei een van de heren dat ze ook zelf hun eigen systeem voor de winkel hadden gemaakt (filemaker/fmi). Ik neem aan dat de website ook door ze zelf is ontwikkeld en bij pointinspace (Apple/Filemaker) wordt gehost.
Maarten

apple heeft er niets mee te maken. Het moet niet uitmaken op welk systeem het gemaakt wordt. Het moet met de juiste kennis gebeuren en die ontbreekt hier ten ene male  :cry:

Dat weet ik nog zo net niet. Het is tegenwoordig wel het achterliggende CMS systeem dat de site vaak net het beetje meer extra geeft. Als is het wel zo dat een goede webdesigner op een rottig CMS nog een prachtige site kan bouwen. :)

deHerbergier

• Guest
« Reply #16 on: 05 March 2009, 12:46:19 »
Dat weet ik nog zo net niet. Het is tegenwoordig wel het achterliggende CMS systeem dat de site vaak net het beetje meer extra geeft. Als is het wel zo dat een goede webdesigner op een rottig CMS nog een prachtige site kan bouwen. :)

Inmiddels lijken de meeste functionele problemen te zijn opgelost. Het uiterlijk vind ik nog steeds niet mooi, maar dat is smaak. Maar de site werkt nu. En lijkt mij t.o.v. de oude site toch wel een verbetering.

Offline Henk de Gans

• Member
  • *
    • http://www.henkdegans.nl
« Reply #17 on: 05 March 2009, 18:34:49 »
Ik denk dat je tegenwoordig goed om je heen moet kijken als leverancier!
Neem nu de website van saxcompany, dit ziet er fris en goed uit.
Iets bestellen werk overzichtelijk, en eenvoudig.
De navigatie op Harry Bakker zijn site is gewoon slecht en niet meer van deze tijd!
De foto's en afbeeldingen zijn van dezelfde kwaliteit.
Je kunt beter geen webwinkel hebben, als hiermee naar buiten treden.
In mijn ogen jammer, want het is wel een fijne winkel, met mensen met vakkennis!
Ze doen zichzelf te kort met deze site is mijn overtuiging.
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

deHerbergier

• Guest
« Reply #18 on: 05 March 2009, 20:14:49 »
Quote from: "Henk de Gans"
Ik denk dat je tegenwoordig goed om je heen moet kijken als leverancier!
Neem nu de website van saxcompany, dit ziet er fris en goed uit.
Iets bestellen werk overzichtelijk, en eenvoudig.
De navigatie op Harry Bakker zijn site is gewoon slecht en niet meer van deze tijd!
De foto's en afbeeldingen zijn van dezelfde kwaliteit.
Je kunt beter geen webwinkel hebben, als hiermee naar buiten treden.
In mijn ogen jammer, want het is wel een fijne winkel, met mensen met vakkennis!
Ze doen zichzelf te kort met deze site is mijn overtuiging.

Tja, zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Ik ben het met je eens dat de site van de saxcompany erg goed in elkaar steekt als webwinkel, oogt fris en werkt prima. De site van HB is goed, hij oogt wat duf, maar dat is een kwestie van smaak. Het enige commentaar dat ik op de navigatie heb is dat het bijzonder knullig is om de functionaliteit van een browser uit te schakelen. Dat is niet van deze tijd. Maar verder, is het nu een verbetering t.o.v. de oude site en van het begin van deze site. Maar het kan altijd beter... :)

Offline Ralph

• Member
  • *
    • Ralph Design
« Reply #19 on: 06 March 2009, 11:04:37 »
Ik vind de website nogal slecht. De vormgeving is nogal lelijk. Kleuren zijn duf, achtergrond kan je de pixels zien, de site is niet gecentreerd (wat ik wel zou doen bij deze indeling), het toepassen van frames is onhandig, het menu is onhandig en onduidelijk, enz. enz.... Ik stuur hem wel even een mailtje dat ik van R-Design die site wel ff wil verbeteren :D
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

deHerbergier

• Guest
« Reply #20 on: 14 April 2009, 14:11:59 »
Quote from: "RalphH"
Ik vind de website nogal slecht. De vormgeving is nogal lelijk. Kleuren zijn duf, achtergrond kan je de pixels zien, de site is niet gecentreerd (wat ik wel zou doen bij deze indeling), het toepassen van frames is onhandig, het menu is onhandig en onduidelijk, enz. enz.... Ik stuur hem wel even een mailtje dat ik van R-Design die site wel ff wil verbeteren :D

Wat ze sinds dit bericht gedaan hebben weet ik niet, maar bestellen kan gewoon niet meer. Als je wat kiest uit de shop, plaatst hij iets anders in je mandje. Bijzonder slordig. Misschien toch eens tijd om Ralph in te huren :).

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
« Reply #21 on: 14 April 2009, 15:01:30 »
Net dat even getest met wat mondstukken en koffers maar ik krijg wel de juiste artikelen in m'n mandje.
Wel blijft er bij de koffers weinig leesbaars meer over. Productomschrijving is een brei van letters (Firefox op MacOSX).

Offline Ralph

• Member
  • *
    • Ralph Design
« Reply #22 on: 14 April 2009, 16:08:01 »
Wat ze sinds dit bericht gedaan hebben weet ik niet, maar bestellen kan gewoon niet meer. Als je wat kiest uit de shop, plaatst hij iets anders in je mandje. Bijzonder slordig. Misschien toch eens tijd om Ralph in te huren :).
Hahah, zou hij eens moeten doen ja (A)
De site werkt idd voor geen meter.. vooral die webshop.  Ze hebben een of ander ingewikkeld systeem gebruikt waardoor alles slecht werkt. Zelfs met simpele html en een vleugje PHP kan je een veel betere site maken.

Stuur hem maar naar mij toe  :D
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Offline Maaarten

• Member
  • *
    • http://www.flickr.com/photos/48214269@N08/
« Reply #23 on: 14 April 2009, 21:14:07 »
die prijzen :o  32,50 voor 10 la voz rieten tenor.

blijft voor mij toch een reparateur!

Offline zomertje

• Member
  • *
    • http://dekleinekunstenaar.nl
« Reply #24 on: 15 April 2009, 12:50:51 »
Dat vind ik dus jammer, want ik gun een goeie shop ook de normale aankopen. Maar als het prijsverschil te groot is dan haal ik die toch ergens anders :)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Offline Maaarten

• Member
  • *
« Reply #25 on: 15 April 2009, 13:55:57 »
Quote from: "zomertje"
Dat vind ik dus jammer, want ik gun een goeie shop ook de normale aankopen. Maar als het prijsverschil te groot is dan haal ik die toch ergens anders :)

ja ik ben niet krenterig, maar saxcompany is 9euro goedkoper ongeveer :D
Verder moet ik erbij zeggen dat gonzalez enzo wel ok geprijsd zijn. En je kunt hier tenminste bassax rietjes kopen!

Maar 190euro voor 10 altsax francois louis rietjes :P , en tenor en altsax mondstukken gehussel, moeten ze toch ff oplossen!

harpje

• Guest
« Reply #26 on: 27 April 2009, 00:16:38 »
voor reparaties naar Harry Bakker gaan maar voor je rietjes naar rieten.nl  Het verschil is gewoon te groot om zomaar te laten liggen.

Offline Bobo

• Member
  • *
« Reply #27 on: 04 February 2011, 13:58:48 »
hier kijk ik wel even van op zit ik een libelle of margriet of ander vrouwen blad te lezen ,laat ik nou denken dat vakmanschap van de jongens met hun zaak veel belangrijker was dan hoe foto's enz er uit zagen, ik ken  de zaak al van uit Amsterdam, als je vragen hebt weten ze waar je het over hebt, en geloof me ze verstaan hun vak,dat wilde ik even kwijt

Zoot

• Guest
« Reply #28 on: 04 February 2011, 14:30:52 »
Quote from: "Bobo"
hier kijk ik wel even van op zit ik een libelle of margriet of ander vrouwen blad te lezen ,laat ik nou denken dat vakmanschap van de jongens met hun zaak veel belangrijker was dan hoe foto's enz er uit zagen, ik ken  de zaak al van uit Amsterdam, als je vragen hebt weten ze waar je het over hebt, en geloof me ze verstaan hun vak,dat wilde ik even kwijt

eh  :oops:  :oops: eh  :? mmmmmm waar heb je het  :?: over

Offline Maaarten

• Member
  • *
« Reply #29 on: 04 February 2011, 19:52:22 »
@Bobo
Ja goed, je zou beter de Bobo kunnen lezen misschien dan de Libelle.
Mensen zijn vrij om hun kritieken te uiten. Niemand kraakt harry bakker in het oneindige als je goed leest. Dat was dan ook niet helemaal goed geweest,( ook naar mijn mening). Als de webshop te wensen over laat moet dat gezegd kunnen worden.

Verder is dit berichtje van je het eerste welke enigszins te lezen is. Het gaat vooruit met de interpunctie.