Author Topic: Website Harry Bakker  (Read 12299 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

deHerbergier

• Guest
Website Harry Bakker
« on: 07 October 2008, 21:07:03 »
Het is een prima winkel, hun oude site was vrij redelijk, al werd hij niet echt vaak bijgewerkt. Maar wat vinden jullie van de nieuwe site?

Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van hun vernieuwing...

Offline Maaarten

• Member
  • *
    • http://www.flickr.com/photos/48214269@N08/
Re: Website Harry Bakker
« Reply #1 on: 07 October 2008, 21:20:32 »
ja beetje raar
ik moest inloggen ofzo? :(

Nou ik heb ff gekeken, ik vind het maar niks, helemaal geen foto;s ofzo

kun je nog beter een site hebben waar alleen maar het adres van de winkel op staat. Damn wat erg. Kunnen ze nou echt niet ff een paar tientjes missen voor iemand om een beetje normale site te bouwen?

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
« Reply #2 on: 08 October 2008, 00:18:07 »
Quote from: "deHerbergier"
Het is een prima winkel, hun oude site was vrij redelijk, al werd hij niet echt vaak bijgewerkt. Maar wat vinden jullie van de nieuwe site?

Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van hun vernieuwing...

Hun oude site was wat web1.0 maar lekker overzichtelijk.
Dit is echt slecht.Het is gewoon de oude layout in een soort CMS achtig iets gepropt. Nee, 't zou niet mijn keuze zijn.

Offline the martin

• Member
  • *
    • http://www.themartinstory.net
« Reply #3 on: 08 October 2008, 07:34:24 »
SOOOOOO, wat slecht
Maar iets zegt me dat ze er nog mee bezig zijn..
ik zou me althans ernstig schamen met zoveel loze knoppen in het zicht ed.
En dat "inloggen" slaat helemaal nergens op..

deHerbergier

• Guest
« Reply #4 on: 08 October 2008, 08:20:07 »
Ik hoop dat ze er nog mee bezig zijn, maar al zou die af zijn, dan is het nog een site die lijkt gebouwd te zijn voor een scherm van 800x600. Alles is zo klein. Ik maak al jaren sites, veel rampen al voorbij zien komen, maar dit is gewoon een raar geval.

Hij lijkt te worden gehost door iemand anders, die blijkbaar ook het design voor zijn rekening neemt. Maar er schort iets aan; zelfs al vullen ze de lege plekken en halen ze de onzinnige melding dat je niet ingelogd bent weg.

Offline Tom

• Member
  • *
« Reply #5 on: 08 October 2008, 11:19:20 »
Het is inderdaad een beetje klein formaat.
Nu was de oude site in mijn ogen ook dramatisch en ging ik alleen om die reden liever naar andere sites om iets te bestellen.
Ik denk dat als ze het een en ander aanpassen (beeldformaat en misschien wat foto's) het toch een verbetering is.
Vaak is het ook een kwestie van wennen.
Toen dit forum vernieuwd werd had ik ook zoiets van AAAAAAAARRGGH, maar als je eenmaal gewend bent aan het nieuwe uiterlijk valt het eigenlijk wel mee.
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

Offline Henk de Gans

• Member
  • *
    • http://www.henkdegans.nl
« Reply #6 on: 08 October 2008, 22:58:36 »
gewoonweg bagger!
Ik vond de site altijd al knudde als je wat via de webwinkel wou bestellen, maar hier begin ik er geen eens aan!
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Offline Maaarten

• Member
  • *
    • http://www.flickr.com/photos/48214269@N08/
« Reply #7 on: 08 October 2008, 23:10:59 »
hadden ze een webwinkel dan? :-D

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
« Reply #8 on: 09 October 2008, 01:06:25 »
Mooie site,

maar nu is het overzicht helemaal weg :S
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

harpje

• Guest
« Reply #9 on: 09 October 2008, 01:12:56 »
Nou nou dit is inderdaad wel erg. Elke typografische wet (letters en wat ze doen met je ogen) wordt hier wel overtreden. Volgens mij is hier "het buurjongetje van de hoek" aan het werk.

deHerbergier

• Guest
« Reply #10 on: 09 October 2008, 07:19:47 »
Quote from: "harpje"
Nou nou dit is inderdaad wel erg. Elke typografische wet (letters en wat ze doen met je ogen) wordt hier wel overtreden. Volgens mij is hier "het buurjongetje van de hoek" aan het werk.

Noem Carrboro, NC maar het buurjongetje van de hoek :).

Zij hosten de boel, maar het lijkt ook dat de bouw door hen gedaan is. De broncode komt mij voor als uit een websitebakprogramma :).

harpje

• Guest
« Reply #11 on: 16 October 2008, 15:47:35 »

Zij hosten de boel, maar het lijkt ook dat de bouw door hen gedaan is. De broncode komt mij voor als uit een websitebakprogramma :).

Dat verklaart een heleboel, mensen die er geen verstand van hebben dus.

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
« Reply #12 on: 10 November 2008, 16:57:08 »
Die van jouw zien er wel erg goed uit deHerbergier!

Ik vond de oude site vele malen beter...
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline platenspeler

• Member
  • *
« Reply #13 on: 11 November 2008, 23:13:08 »

Ze zijn bij HB Apple addicts. Toen ik er een tijdje geleden naar vroeg zei een van de heren dat ze ook zelf hun eigen systeem voor de winkel hadden gemaakt (filemaker/fmi). Ik neem aan dat de website ook door ze zelf is ontwikkeld en bij pointinspace (Apple/Filemaker) wordt gehost.

Maarten

t: Martin Committee III, Martin HC Committee I a: Martin HC Master, Martin Handcraft, Conn 50M c: Martin Handcraft[/color]

harpje

• Guest
« Reply #14 on: 14 November 2008, 00:45:52 »
Quote from: "platenspeler"

Ze zijn bij HB Apple addicts. Toen ik er een tijdje geleden naar vroeg zei een van de heren dat ze ook zelf hun eigen systeem voor de winkel hadden gemaakt (filemaker/fmi). Ik neem aan dat de website ook door ze zelf is ontwikkeld en bij pointinspace (Apple/Filemaker) wordt gehost.
Maarten

apple heeft er niets mee te maken. Het moet niet uitmaken op welk systeem het gemaakt wordt. Het moet met de juiste kennis gebeuren en die ontbreekt hier ten ene male  :cry: