Ik heb er een , ik heb er een !!!!!!!!

Started by stoffie, 04 November 2008, 18:04:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stoffie

Hahaha !!!! ik heb een baritonsax....jaren naar gezocht, en nu zomaar in handen ...
Een echte Martin The Martin Baritone uit 1954!

Bloedjemooi, op slag verliefd toen ik hem zag. En uit 1 stuk, dus halsnumer en bekernumer corresponderen . Hoe mooi kan het leven zijn :-)  Zal vast veel werk in zitten, maar kost me bijna een half maandsalaris om hem op te laten knappen...

Dus..helaas, helaas...zal ie nog even moeten staan.

Maar , ben er zo trots op dat ik een echte heb..... moest het even vertellen !

groet, Stoffie.

Henk de Gans

Gefeliciteerd, ik hoop ook nog een keer dat gevoel te krijgen :roll:
En zie de restauratie niet als een kostenpost maar als investering (beter als aandelen Fortis  :lol: )
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Maaarten

prachtig. Tijd voor een meeting. Jthole zal het wel mooi vinden.

Thijs Leuven

Oude Amerikanen!  8)  :-D  :-D

Ben benieuwd! Wel veeeeel foto's posten als hij klaar is......  =P~
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

the martin

Quote from: "stoffie"Maarja....dat prijskaartje he  :?  Zal vast veel werk in zitten, maar kost me bijna een half maandsalaris om hem op te laten knappen...

Gewoon gaan met die banaan. Laat het wel door een professional doen, dan heb je een sax in handen waar weinig anderen tegen op kunnen..

Congrats

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

stoffie

Tja..... heb foto's genoeg van de sax, maar heb natuurlijk geen idee hoe ik ze op dit forum moet krijgen....
maar als ik daar achter ben, zet ik ze online...

groet Stoffie

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

stoffie

Even testen....... als het niet lukt : hellup :-)

hier staat dus [img] dan een http-url van hyves en dan de sluitende img]
wat doen we niet goed ?

the martin

Je moet de uiteindelijk link naar een FOTO plaatsen en niet de link naar een pagina waar de foto op getoond wordt
(Klik maar eens op QUOTE en kijk hoe dit in mijn post is opgelost)

WAUW, mooie sax..

stoffie

Volgens mij heb ik het in het snotje :-)

Groetjes Stoffie

zomertje

Ik wil ook een keer zo'n lekkere oude mooie toeter!  :smt007

Thijs Leuven

Heeft deze bari nou vernikkelde kleppen en stangen? Zie het niet zo goed op de foto's... Erg mooie toeter!  :)
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

stoffie

Hoi...ja klopt, van die vernikkelde kleppen en stangen. Vind ik geweldig mooi om te zien. Sterker nog, mijn tenorsax is exact hetzelfde.... lijken wel 2 broertjes zoals ze hier in de kamer staan :-)

groet Stoffie