Main Menu

Heey Mensen!

Started by Ralph, 28 November 2008, 21:57:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ralph

Ik ben Ralph hogenbirk. Ik ben 18 en peel al een jaartje of 9 saxofoon :) Ben hier terecht gekomen doordat ik een beetje op zoek was naar 2ehands saxofoons op het internet. Maar ik ben vervolgens wat meer rond gaan kijken op het forum ^^
Jazz en funk vind ik heel tof. Daarom heb ik anderhalf jaar geleden een oude amerikaanse sax gekocht: een The Martin Committee uit '67 (met lebayle mondstuk en vandoren V16 riet, dikte 3). Heb nog gewoon les, maar speel ook in een paar jazz bandjes en combo's, en heb nu zelfs een eigen bandje opgestart met wat muziekvrienden :) Ben in het dagelijks leven dus aardig bezig met nummers studeren, uitschrijven, arrangeren en natuurlijk ook met repeteren  8)

Tja, wat wil je verder nog van me weten? Ohja, ik ben ook wel handig met computers ;) Websites bouwen en video's bewerken en zo. Verder heb ik nog wel een btje tijd over voor sporten zoals badminton en skaten  8)
Ik studeer Human Technology (MBO4) in Groningen. Dat gaat aardig goed, maar mijn doel is om hierna het conservatorium te gaan doen :-D

Euhm, is dat alles? I think so :) Iemand die nog wat wil weten?

Grtz, Ralph
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Thijs Leuven

Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Henk de Gans

welkom op het forum, en veel speelplezier!
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Tom

Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo