Er was een keer.....
dat Shrek, Angelina Jolie en Brad Pitt samen lunch hadden.
Shrek zei "Ik heb altijd gedacht dat ik de sterkste man ter wereld ben, maar hoe kan ik dit zeker weten?"
Angelina Jolie was het er mee eens. "Mij is gezegd geweest dat ik de meest prachtige vrouw van allen ben, maar soms vraag ik me toch af"
Brad Pitt zei "Ik ben er vrijwel zeker van dat ik de meest sexy man op aarde ben, maar ik heb nog nooit een bevetsiging hiervan gehad"
Zij kwamen overeen, om te ontdekken of hun geloof wel waar was, dat het beste wat ze konden doen was de beroemde "Spiegeltje, Spiegeltje aan de Wand" spreuk te doen om voor hen te bevestigen of Shrek de sterkste was, Angelina Jolie de meest prachtige en Brad Pitt de meest sexy man
Zij besloten om 's anderdaags terug samen te lunchen en hun bevindingen te delen.
De volgende dag kwam Shrek binnen met een grote glimlach "Wel het is waar. De spiegel heeft me verteld dat ik de sterkste man ter wereld ben"
Angelina Jolie had ook weer moed en zei " en ik weet het zeker dat ik de mooiste vrouw ben die er leeft"
Maar Brad Pitt hief zijn droevig gezicht op en zei ... "Wie in Gods naam is Shofar_so_good?"