Hallo allemaal,
Badankt voor jullie tips, toen ik mijn sax net had heb ik eerst een paar weken zelf geoefend met een lesboek, ik merkte inderdaad dat ik toen meer plezier in spelen had dan nu ik veel met het stemapparaat bezig ben.
Mischien heb ik mijn learaar verkeerd begrepen dat ik continu zuiver moet spelen, alhoewel ik het idee heb dat hij er wel veel nadruk op legt.
Maar goed, ik zal niet vergeten om ook gewoon te spelen dus en hoop dat ik dan weer meer plezier erin krijg.
Overigens wat ik ook erg vervelend vind is de overlast naar de buren toe. Ik ben bij hun langs gegaan om te vragen hoe gehorig het is. De buurvrouw haalde aan heel erg dus en benadrukte dit door het deuntje wat ik net geoefend had na te zingen!!!!!! getver.... echt niet leuk. Ze zei wel dat als ze in de woonkamer zit met de deur dicht ze niets hoort, er zit namelijk een gang tussen hun woonkamer en de onze.
Wat ik wel heb gemerkt is dat als ik nu oefen en ze in de keuken zijn, die rechtstreeks aan onze woonkamer grenst, ze heel hoog mee gaan zingen! Zal vast niet zijn omdat ze het zo mooi vinden
Ben me nu aan het verdiepen in het maken van een geluidscabine, heb een mailtje gestuurd naar de advertentie die op marktplaats staat over zelfbouw, wacht die reactie nu af.
Als er iemand is die hier tips over heeft of zelf iets heeft gebouwd: laat het dan maar weten!!!!!
Heb net gezien dat de buren op de fiets vertrokken zijn dus ga even lekker voluit mezelf uitleven :wink:
Groetjes, stakkertje