Main Menu

eigen site...

Started by Sonja, 26 July 2005, 12:29:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sonja

jaja..tis eindelijk gelukt...kheb een eigen plekkie op t internet..tis wel geen echte site maar zo kan  t voorlopig fff..ik ben nog druk bezig ermee hoor, maar de opzet is er...ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!!

http://spaces.msn.com/members/sonjaromi ... px?owner=1
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Tony

Sonja

ach..kvin het leuk om zelf een beetje te klooien op die site...en idd...een echte site in de toekomst, dat zou mooi zijn..die plannen zijn er idd wel..maar niet alles tegelijk...kheb t druk zat met mn muziek en modellen "gedoe" whahaha

Daan

Ja wel een leuke site.

Een Sharpei!!! Dat zijn de leukste en coolste honden (ik wil er later ook zo'n eentje :P )
Heb je meer foto's van hem?  :lol:
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Sonja

nope..helaas niet....er zijn er wel 100 gemaakt van ons saampies, maar er zijn er maar 2 doorgegaan..whahahah

juinen

Mooie site, zal een hoop werk zijn geweest omdat in elkaar te zetten denk ik.
Prachtige foto's.
Ik kom zeker over een tijdje nog eens terug om te kijken.

Groetjes,
maaike

Sonja

haha...de tijd valt mee hoor...dagje ongeveer met wat puzzelen erbij..tis nog niet klaar...en via msn is het heeeel simpel

the martin

Knap werk. Zeker als dit je eerste is.

Sonja

tis idd de eerste..ik had er over gedacht om een profi site te laten maken..maar die kosten kunnen aardig oplopen..en bij msn kan je dus wel je eigen space maken..en tis heel makkelijk, ik kan zelf dingen veranderen ook...dat kan bij echte site`s heel moeilijk, en ik vind het wel leuk om een beetje te klooien op die pc...vakantie he :wink:

Saxioni

He he he, zo duur was ik nu ook weer niet  :evil:
Keep things as simple as possible, but not any simpler!

Sonja

voorlopig voor mijn portomonee wel..kheb geen idee van prijzen verders voor een echte site, maar nu is ff alles teveel..dit is een voorlopige oplossing die ik zelf in de hand kan houden en kan updaten...en je kan t eigenlijk ook niet vergelijken met een echte site, dat zie je er gelijk van af...

Tony

't Is gewoon een kwestie van veel met je site spelen, op een gegeven moment krijg je er handigheid in, ontdek je de mogelijkheden en wordt 't steeds leuker en mooier.

Daan

Een wereld gaat voor je open.
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Sonja

zo..tis gelukt...kheb nu nog een gastenboek ook gemaakt!! whahaha....dus..kladder maar vol hoor, wel netjes houden he :wink:  :lol:

Sonja

YES YES YES...ik heb nog muziek op mn site ook, en nog wel van mn eigen bigband...whaaaaa!!! luister maaar!!!