Nachtbrakers/Late vogels topic

Started by Thijs Leuven, 26 December 2008, 01:40:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony

Quote from: "Maaarten"En de PVV heeft een record: Niet qua zetels, maar met het snelste verkiezingsbeloften breken. 65 blijft 65 is geen breekpunt meer.
Had je iets anders verwacht? :)

Maaarten

Van een partij die alles belooft kun je niet anders verwachten. Lasten verlagen, uitgaven omhoog.  :-D

jupialto

Gelukkig maar dat we in een zgn. versnipperd politiek landschap wonen, dan valt er nog es wat te k(n)iezen!
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Steph Saxin' Spé

Zal me benieuwen wat het uiteindelijk voor een combi gaat worden, het nieuwe kabinet ...

:-k

Thijs Leuven

Zo, net terug van een BBQ in de tuin van mijn nieuwe kamer. Zwaar relaxed...  8)  8)  8) Ook al is het veel minder luxe en wat kleiner dan waar ik nu zit heb ik érg veel zin om te gaan verhuizen naar een gezellig studentenhuis! De helft van de bewoners maakt muziek en er worden af en toe jamsessies gehouden waar zelfs oud-huisgenoten op afkomen.  :D  :D  :D
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Ties76

Eigenlijk is het al lang en breed bedtijd, maar met 26,5 graden binnen én buiten wil dat niet echt lukken. Deuren open zetten om de koelte van buiten binnen te laten, is er hier in het Limburgse niet bij. Is de rest van Nederland ook zo heet?
Morgen wordt hier 37 graden verwacht. Mooi weer om binnen te zitten met de ramen en deuren gesloten en alleen maar saxofoon spelen en verder vooral niet bewegen! (O ja, en voetballen kijken!)
We willen altijd zomer, nu hebben we zomer, dus we mogen niet klagen... :?
alt: Conn Chu Berry (1927), leenalt: Buffet Crampon S1 (1977, verzilverd)

SaxyFox

Quote from: "Ties76"Eigenlijk is het al lang en breed bedtijd, maar met 26,5 graden binnen én buiten wil dat niet echt lukken.

26 graden en dan klagen Ties? I know, d'r is altijd baasbovenbaas, maar bij mij is het al weken een constante temperatuur van 30 graden binnen. Zowel in de woonkamer als in de 'slaap'kamer. Je zult begrijpen dat er van slapen weinig komt de laatste tijd. Toch wil ik de zomer voor geen goud omruilen met de winter hoor!

jupialto

Maar eh, nu,....zo na de overwinning van Nederland op Uruguay wordt het wel errug heet =D>  =D>
groet, Menno

Zoot

Quote from: "jupialto"Maar eh, nu,....zo na de overwinning van Nederland op Uruguay wordt het wel errug heet =D>  =D>

nou Olé :|    ik word er niet   8)  heet of koud van

jupialto

Na North Sea Jazz op tv toch wel lekker om, ondanks de hitte, te gaan slapen.

Het was weer een swingend avondje! :-D
groet, Menno

niesten

North Sea Jazz was idd erg cool. Ben er dit jaar 1 dag geweest.

Zo, net klaar met het selecteren van nieuwe nummers voor mijn nieuwe band.
Wordt tijd om maar eens naar bed te gaan (de wekker staat weer vroeg)....

Welterusten allemaal

jupialto

Quote from: "niesten"North Sea Jazz was idd erg cool. Ben er dit jaar 1 dag geweest.

Welke avond ben je geweest? Welke artiest is je het meest opgevallen?
groet, Menno

Thijs Leuven

Halleluja inspiratie! Zojuist een documentaire over Willem Breuker gezien, ik zit nu driftig te schrijven aan weer een nieuw stuk. Zalig dit  :D
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Steph Saxin' Spé

Quote from: "Thijs Leuven"Halleluja inspiratie! Zojuist een documentaire over Willem Breuker gezien, ik zit nu driftig te schrijven aan weer een nieuw stuk. Zalig dit  :D

:smt026

oh ja ... ahum ... *schraapt haar keel* ... waar blijven nu toch je sappige verhalen/coole foto's van je roadtrip   :twisted:

O:)

Thijs Leuven

O ja, inderdaad... Die gaan nog wel eens volgen deze week!  :)