Author Topic: Nachtbrakers/Late vogels topic  (Read 39064 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Thijs Leuven

• Member
  • *
    • http://www.myspace.com/thijsleuven
Re: Nachtbrakers/Late vogels topic
« Reply #180 on: 18 August 2010, 02:12:09 »
Quote from: "Steph Saxin' Spé"
Quote from: "Thijs Leuven"
Halleluja inspiratie! Zojuist een documentaire over Willem Breuker gezien, ik zit nu driftig te schrijven aan weer een nieuw stuk. Zalig dit  :D

:smt026

Stuk waar ik toen mee begonnen was hangt momenteel een beetje vast, komt wel goed.

Nogmaals inspiratie! Ben nu bezig met iets dat in mijn hoofd kwam door het stuk Lost op Meet Your Demons van Yuri Honing Wired Paradise. De baslijn, het idee voor een groove en het akkoordenschema zijn er. Nu alles nog uitwerken. :D
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #181 on: 18 August 2010, 11:02:12 »
Nogmaals inspiratie! Ben nu bezig met iets dat in mijn hoofd kwam door het stuk Lost op Meet Your Demons van Yuri Honing Wired Paradise. De baslijn, het idee voor een groove en het akkoordenschema zijn er. Nu alles nog uitwerken. :D

Tsja, het blijft 5% inspiratie en de rest is buffelen . . :smt119
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Offline asterix

• Member
  • *
« Reply #182 on: 26 September 2010, 05:39:08 »
wat doe nen mens om 5:30 uur op een zondagmorgend?

sax oefenen? neen, dat komt niet goed met de andere huisgenoten
wat surfen?

WIE IS ER ONLINE
Gebruikers op dit forum: asterix, Google Adsense [Bot] en 0 gasten

veel volk is er nog niet wakker zo te zien.

zal maar wat proberen het net gekochte spel van mijn zoon aan de praat te krijgen,
command & conquer 4. is probleem , volgens spel toch, met internetverbinding,
maar daar is niks mis mee.
heb al op het forum van c&c4 9 pagina's vol gevonden met mensen met hetzelfde probleem, spel legaal gekocht, maar niet kunnen spelen (voor dit spel is zowel voor de installatie als het spelen een internetverbinding nodig)

denk dat dit het laatste spel van EA zal zijn dat er nog aangekocht wordt, wat nen zever die beveiliging, wat te goed beveiligd
grrrrrrrrrrrrrrr.

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #183 on: 26 September 2010, 13:48:48 »
C&C . . .  Heb je bij je Firewall al een uitzondering toegevoegd?
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Offline asterix

• Member
  • *
« Reply #184 on: 26 September 2010, 14:06:12 »
Quote from: "JR"
C&C . . .  Heb je bij je Firewall al een uitzondering toegvoegd?

tuurlijk
op de laptop ging het spel dus wel, dus heeft niks te maken met de firewall van de router (daar had ik even voor gevreesd)
maar de laatste 16 updates wil hij niet meer installeren.
een scan van het hele windowssysteem gaf meerdere beschadigde windowsbestanden.
recovery toegepast, en dan opnieuw getest, nu wil hij wel werken.

Offline Steph Saxin' Spé

• Member
  • *
« Reply #185 on: 26 September 2010, 15:43:44 »
Quote from: "asterix"
wat doe nen mens om 5:30 uur op een zondagmorgend?

Ehhhhhhm ... slapen misschien?  :-D

Offline Thijs Leuven

• Member
  • *
« Reply #186 on: 28 September 2010, 01:26:46 »
Al dat posten hier in de uren dat buiten de zon schijnt... Schaam jullie!  :wink:

Zojuist:
Weer een topavond met een huisgenoot van me gehad.

Goede muziek, pils, waterpijp, praten over boeken en allerlei... 8) Met als mooie afsluiter mijn lieve buurmeisje dat schoorvoetend naar binnen komt lopen 'Thijs, hoe bang ben jij voor grote spinnen? Zou je me even kunnen helpen?' Haha :)

Nu lekker tukken, morgen veel te lang practicum... Daarna gelukkig inauguratie bij s.v. Koko! Strak in 't pak officieel lid worden van Maastrichts leukste studentenvereniging.  :D
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Offline Rubzer

• Member
  • *
« Reply #187 on: 29 September 2010, 03:49:13 »
Momenteel lekker aan het nachtbraken, zojuist teruggekeerd van een geweldige cocktailparty!
Alt: Selmer Mark VII
Tenor: Selmer Super Action Serie II

Offline Thijs Leuven

• Member
  • *
« Reply #188 on: 03 October 2010, 02:00:55 »
Vanavond eten + film met een zeker meisje, superleuke avond gehad. Misschien gaat dit nog wat worden. :)

Resultaat van de avond: één fles Argentijnse wijn (bijna voor mij alleen, zij drinkt nauwelijks :-" ) en zojuist een Orval + overgebleven sigaar voor mij. Ik ga mijn tanden poetsen, dan heerlijk slapen...

Morgen een rustig dagje, wat relaxen en studeren, om daarna met mensen van mijn jaarclub bij een Frans meisje pannenkoeken te gaan eten en daarna te borrelen. :D  8)

Offline Steph Saxin' Spé

• Member
  • *
« Reply #189 on: 16 November 2010, 01:36:45 »
Al dat posten hier in de uren dat buiten de zon schijnt... Schaam jullie!  :wink:

Ja, dûh ...
Als je hier tussen 12 uur 's avonds en 5 uur 's ochtends inlogd, is er 9 van de 10 keer geen kip ...  :-D

Offline asterix

• Member
  • *
« Reply #190 on: 16 November 2010, 06:10:26 »
Quote from: "Steph Saxin' Spé"

Ja, dûh ...
Als je hier tussen 12 uur 's avonds en 5 uur 's ochtends inlogd, is er 9 van de 10 keer geen kip ...  :-D

veel kippen heb ik hier nog niet ingelogd gezien

Offline asterix

• Member
  • *
« Reply #191 on: 19 December 2010, 07:03:43 »
net een lekker ontbijt gehad
zal maar binnen blijven, 't is zondagmorgend, buiten ligt er sneeuw en de temperaturen zitten onder nul.
Om wat sax te oefenen is het nog te vroeg, daar gaan mijn andere huisgenoten niet akkoord mee gaan
dus kijken wat de tv in de aanbieding heeft

goeie morgen

Offline Steph Saxin' Spé

• Member
  • *
« Reply #192 on: 19 December 2010, 14:33:06 »

Uhm ... mja ... nu is er geen zon te zien, wel heul veul sneeuw  :wink:
... mag ik nu dan wel posten ... please, Thijs ... in het kader van de kerstgedachte ... ja?

Net voor de 2e keer sneeuw staan schuiven/vegen/ploegen ...
Vind het wel eventjes welletjes  8)

Zoot

• Guest
« Reply #193 on: 25 December 2010, 00:50:20 »

Offline Thijs Leuven

• Member
  • *
« Reply #194 on: 21 January 2011, 03:15:59 »
Blijkt dus gewoon dat alle leuke kroegen in Maastricht al rond 3u 's nachts dicht zijn. Belachelijk tijdstip om te sluiten in een studentenstad...  ](*,)  ](*,)  ](*,) Ach ja, dan ga ik nu maar slapen, ben ik morgen écht fit voor mijn onderwijs.  :roll:  :-D