Ik mag wel zeggen : Goede smaak..
Zowel wat die sax als wat dat mondstuk betreft (zal ook wel een lieve duit gekost hebben, zowel qua aanschaf als restauratie
)
Edwin,
Prijs viel wel mee!
Die Link zag er natuurlijk niet uit en kostte mij "slechts" $ 110 wat gelet op de zwakke dollar wel weer mee viel.
Johannes rekende toen nog $150 voor de totale reastauratie en dat vond ik toen goedkoop!Hij rekent voor zoiets inmiddels wel wat meer. Daar kwam nog wel de shipping heen en terug naar Z-Afrika bij ($30).
Maar hij heeft wel vakwerk afgeleverd:
- mondstuk ietsje ingekort
- zijrails dunner gemaakt
- rails perfect gelijk gemaakt
- window iets groter gemaakt
- door de "inkorting" en iets grotere tipopening 0.103 is een kleine baffle ontstaan waardoor hij iets minder donker klinkt
- mooi nieuw bijtplaatje
- en dan nog verzilverd!
Ik kan alleen maar bevestigen dat hij vakwerk levert en zijn emails met uitleg en vragen getuigen van grote deskundigheid.
Hij rekent nu $ 275 plus $35 voor een nieuwe bijtplaat.
Een opmerking voor degenen die dit overwegen: betaling is lastig m.n. omdat Paypal in Z-Afrika niet werkt. Loopt het makkelijkst via Moneygram maar dat kost weer een fee en je moet een grenswisselkantoor in de buurt hebben.
Verzending moet ook op een speciale wijze (dat legt Johannes wel uit) omdat de douane daar zo corrupt als ........ is.En het duurt wel even want hij is hardstikke druk!