Author Topic: Info: Verplaatsingen onderwerp  (Read 7448 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Amanda

• Member
  • *
Info: Verplaatsingen onderwerp
« on: 22 January 2009, 12:35:40 »
Regelmatig krijg ik vragen over verplaatsingen. Vandaar even een centraal topicje hier over met wat uitleg.

Door de verschillende fora op dit forum kan het niet altijd even duidelijk zijn waar een bericht thuishoort.
In veel van deze gevallen wordt een bericht dan op het verkeerde forum geplaatst.
Wat geen probleem is, want ik kan als moderator (en Tony als Admin) deze berichten verplaatsen.

Wat ik dan doe ik het zo verplaatsen dat er op het oorspronkelijke forum een link blijf staan. Maar wanneer je op deze link klikt zul je zien dat je in dat bericht op een ander forum terecht komt.
Deze links zijn ook te herkennen doordat er voor de titel staat een icoontje met een pijl staat.
(zie bijvoorbeeld het onderwerp "Selmer SA 80 vs Reference 54" op het forum Alt)
Tevens meld ik in het topic dat het verplaatst is naar een ander forum door middel van: --> 'naam nieuw topic'.

Mocht je twijfelen over het geschikte forum voor je topic kun je mij natuurlijk ook even een pb sturen. ;)
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo