Main Menu

Nieuwe bezoeker

Started by Cees82, 09 February 2009, 13:59:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cees82

Hallo,

Mijn naam is Cees, ben nieuw hier op het forum. Ben geen beginnende saxofonist aangezien ik al zo'n 15 jaar speel. Heb altijd een alt bespeelt, van een Weltklang, naar een Yamaha en nu een Bundy. Heb sinds kort ook een tenor erbij, een YTS 23. Ondanks mijn ervaring toch relatief goedkope 'beginnerssaxen' wat vooral met mijn budget als student te maken heeft. Het leven is al duur genoeg, zullen we maar zeggen. :D
Muziek maken doe ik voornamelijk in mijn coverbandje 'Niet Dringen bij de Uitgang'.

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Tony

Zoot

Quotemijn coverbandje 'Niet Dringen bij de Uitgang'.

:-D is het echt zo slecht joh :shock:                      . :-D TOeT toEt groet van ZOoT 8)

Maaarten

Welkom, erg leuke bandnaam!

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Henk de Gans

Welkom, en goedkoop wil niet altijd zeggen slecht!
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

k317

Hoi! Leuk dat je er ook bent!  :P
Treden jullie vaak op?

NB Ik prefereer een goede sax-speler op een 'mindere' sax dan een slechte sax-speler op een dure (=goede?) sax.
Groeten, Karin

S: Selmer series III (nr. 588xxx) en voor de kids een Roy Benson by Dixon (nr. 959xxx; gebogen model) A: Selmer SA80 Serie II (nr. 496xxx) T: Selmer Mark7 \'79 (nr. 291xxx) en een Jupiter 787 voor de boerenkapel Plus: Maestro fluit, Jaeger piccolo, B&M Champion trompet en Indiaase poc

zomertje

Welkom :)

Of een discussie over goede saxen/spelers hier op de goede plek is betwijfel ik, maar het was wel fijn om op een goede sax te leren blazen ipv een lek gevaarte heb ik ervaren :)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Cees82

Quote from: "zomertje"Welkom :)

Of een discussie over goede saxen/spelers hier op de goede plek is betwijfel ik, maar het was wel fijn om op een goede sax te leren blazen ipv een lek gevaarte heb ik ervaren :)

Maar mijn YTS23 is niet lek.  :wink:

zomertje

Quote from: "Cees82"
Quote from: "zomertje"Welkom :)

Maar mijn YTS23 is niet lek.  :wink:
Nee, dat wilde ik ook zeker niet beweren  :-D