Spelen als je de hik hebt

Started by Tony, 11 August 2005, 22:21:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony

the martin

Ach, wie weet ontdek je wel een mooie multi-phonic....

Of lukt die G3 plotseling  8)

Ben Rodenburg

heb ik wel s gehad tijdes een optreden :P als je je concentreert en niet al die zooi gaat doen van water drinken op ze kop enzo, dan lukt het wel! :D
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Tony

Drink jij tijdens een optreden water op z'n kop?

Ben Rodenburg

Quote from: "saxy-benny"heb ik wel s gehad tijdes een optreden :P als je je concentreert en niet al die zooi gaat doen van water drinken op ze kop enzo, dan lukt het wel! :D

nee, neem wel altijd water mee t podium op
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Tony

Ben Rodenburg

maar bier is beter ;)

Tony

Krijg je zo'n droge bek van :(

Ben Rodenburg

bier en water  =D>

Sonja

uum...kzal wel vrouw zijn..maar een cappuchino speelt ook super hoor!!! whahahahaha 8)  ohja...kzal bijna mn chouffe biertje vergeten....die liever niet meer oke!!  speel je overigens wel super van...hehehehe :wink:
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Daan

Water het beste! ook super voor je polsters vergeleken met ander drinken ;)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Pato

ik drink eig meestal gewoon bier ...
bij een beetje vrijere muziek wordt je improvisatie ook steeds beter na een paar biertjes;)

tenminste, vidn ik dan:P