Main Menu

The Mondays live @ LOS

Started by Thijs Leuven, 31 March 2009, 23:34:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thijs Leuven

Met mijn band heb ik voor de Lokale Omroep Stein een TV/radioshow gedaan. Let niet op de waar-de-loze presentatie: wat een muts is die vent.

De radio-uitzending is hier te beluisteren:

http://www.omroepstein.nl/node/89
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Thijs Leuven

Ik heb het zelf net helemaal afgeluisterd... De presentatie is echt te triest voor woorden. Binnenkort heb ik de audio-files en dan knip ik de nummers los en zet ze op mijn Myspace.

Voor degenen die nu toch al willen luisteren... Bij het derde nummer wordt je geduld beloont, dat is een van mijn eigen stukken getiteld Paradoxal Sleep (beetje in de sfeer van Eric Vloeimans' Gatecrashin' project.), Eerste keer dat ik écht onvoorwaardelijk tevreden ben over mezelf!  :D  :D  :D  :oops:
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Thijs Leuven

De mooiste opnames staan nu op mijn space:

www.myspace.com/thijsleuven

Het gaat om Paradoxal Sleep (eigen compositie, niet het filmpje!) en Cantaloupe Island.

De kwaliteit van de opnames is best goed!  :)