En toen...was er weer een Nieuwekomertje ^^ :oops:

Started by Jazzy-L, 15 August 2005, 15:18:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jazzy-L

Hallo ^^
Ik ben Loraine,
Ik speel nu al 1 jaar alt Saxofoon en wilde gewoon met wat meer mensen over saxofoons praten en dingen vragen. Mijn vader is ook saxofonist (tenor)- maar hij is de laaste tijd er niet meer zoveel mee doorgegaan- dus hij kan me ook niet meer zovaak verder helpen. Alleen me leraar maar die zie ik maar 1 × in de week. Verder ben ik ook gek van Jazz :D  en voor degenen die graag willen weten XD ik ben precies 13 jaar :P
Make your words Sweet like Music!
Groetjes,
    Loraine

Ben Rodenburg

nicE!!! the new generation!!!

leuk hoor!:D zo jong en dan al aan de zware jazz ;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

det

hoi Loraine!

Ik mag je als eerste welkom heten op dit forum dus bij deze.

Welkom!

Veel plezier met het lezen van dit saxforum.

Groetjes det

det

He jammer saxy-benny typt toch sneller

Ben Rodenburg

en dit keer zelfs ZONDER spelfouten!!! :P
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Sonja

Heyhey...welkom!!
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

det

goed hoor! =D>
je gaat al vooruit

Jazzy-L

Dankjewel voor WArm welkom ^^ (buiging)
Groetjes,
    Loraine

Ben Rodenburg

=D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>

Jazzy-L

*vangt rozen  op..........*Auwch....
*moet ff doorgaan met lezen*;)
Groetjes,
    Loraine

Tony

Hey Welkom L-Jazzid!
Leuk om je erbij te hebben.