Main Menu

Nog een nieuw lid

Started by Rubzer, 18 May 2009, 22:27:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rubzer

Hallo Iedereen!

Ik ben Ruben, 18 jaar oud, speel al 9 jaar saxofoon (alt sax, sinds 1 jaar ook op tenor). Andere hobbies van mij zijn voetbal en mountainbiken. Zit momenteel in 6 vwo, heb dus deze en komende weken examens :S.
Kwam vanmiddag dit forum tegen toen ik op zoek was naar bladmuziek van yakety sax, gevonden op dit forum  :-D

Ben woonachtig in een klein dorpje nabij Emmen, speel op tenor sax bij Harmonie Euterpe Emmen, geen hoog niveau vereniging maar wel super gezellig! Ik speel ook bij het Noord Nederlands Jeugd Orkest, op alt sax. Een net opgericht harmonieorkest met uitgebreide bezetting, zondag 14 juni is ons première concert in de Oosterpoort, maar daarvoor staan we ook al op Onwings! 13 juni.
Alt: Selmer Mark VII
Tenor: Selmer Super Action Serie II

Zoot

QuoteZit momenteel in 6 vwo, heb dus deze en komende weken examens :S.

:-D

=D> succes  =D>       en tot sinas bij OnWings    :lol:

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Ralph

Goed bezig! Vet dat je op onwings mag spelen  8) Wat voor sax heb je?
Ken je toevallig Stefan Louwes? Speelt ook alt in wat bands en harmonie Emmen geloof ik. Ik heb zelf ook wel eens tijdelijk in emmen gespeeld in een bigband en heb 2 jaar in emmen op het drenthecollege gezeten. waar woon je precies buiten emmen?
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Rubzer

Woon in Nieuw Dordrecht, ligt enkele kilometers ten zuiden van Emmen.
Ken Stefan Louwes niet.

De altsax waar ik op speel is een Yamaha YAS-275, speel ik al 8 jaartjes op  :-)  :mrgreen:  :mrgreen:

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Thijs Leuven

Welkom hier!

En die examens... dat komt wel goed. :) Morgen heb ik Natuurkunde  :)

Veel succes,

Thijs
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Rubzer

Die examens komt cker goed  8)

Gister rond de 7,5 gehaald op biologie  :)  (als ik kan nakijken   : :|  )

Vandaag ook natuurkunde...

Rubzer

Quote from: "RalphH"Goed bezig! Vet dat je op onwings mag spelen  8) Wat voor sax heb je?
Ken je toevallig Stefan Louwes? Speelt ook alt in wat bands en harmonie Emmen geloof ik. Ik heb zelf ook wel eens tijdelijk in emmen gespeeld in een bigband en heb 2 jaar in emmen op het drenthecollege gezeten. waar woon je precies buiten emmen?

Hmm Ik ken stefan louwes dus toevallig blijkbaar wel :P
Vorig jaar met het samen gespeeld met openingsconcert van blues en jazz nacht,
en dit jaar met het openingsconcert van het in het nieuwe jasje gestoken nacht van emmen.

Rubzer

Gisteravond trotse bezitter geworden van een nieuwe altsaxofoon, een verzilverde Selmer Mark VII!  :-D

Zoot

Quote from: "Rubzer"Gisteravond trotse bezitter geworden van een nieuwe altsaxofoon, een verzilverde Selmer Mark VII!  :-D een neppe.........  :-D
maar eh eh Gefelici     :lol:    TAART   :lol:

:idea:  :idea:  :idea: foto's :?:  :?:  :?:

Rubzer

Het woord Nieuw hoord inderdaad niet in het bericht thuis :P Het is voor mij een vernieuwing, maar met een mooie oude sax ;)

Tony

Mooi! Gefeliciteerd! Foto's? :)

Rubzer

Ik zal morgen even foto's maken! Gisteren even bij mijn oude saxleraar langs, die zelf ook saxen repareert en muziekwinkel beheert, tevens ook in het bezig van een Mark VII alt. Hij vond het een super ding, de kleppen rammelden volgens hem weinig en alles was volgens hem perfect in orde op een klein knikje bij het indrukken van de octaafklep.

*update
Er staan foto's op mijn facebook of op de saxofoonhyve. Of je kijkt gewoon even in topic Selmer Mark VII bij saxofoons op merk (;