1498 leden van dit forum

Started by the martin, 02 July 2009, 11:23:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

the martin

Weer bijna een mijlpaal bereikt...

Thijs Leuven

Leuke prijs voor nummer 1500?  :lol:

Zijn helaas geen actieve leden.... Dát zou een mijlpaal zijn!
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Ralph

Idd jammer dat van die bijna 1500 maar een handvol mensen redelijk actief is hier. Anders zou het ook echt chaos worden denk ik :P maargoed..
Miss leuk prijsje voor het 1500ste lid, of zal een felicitatie-topic genoeg zijn? ;)
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Maaarten

Quote from: "RalphH"Idd jammer dat van die bijna 1500 maar een handvol mensen redelijk actief is hier. Anders zou het ook echt chaos worden denk ik :P maargoed..
Miss leuk prijsje voor het 1500ste lid, of zal een felicitatie-topic genoeg zijn? ;)

gewoon bij iedere 500 leden een prijs voor het bestuur.

Lid 1500 moet maar lid nummer 1000 raden. Dat is niet onredelijk gezien de zoekfunctie. En dan een prijs :-)

the martin

121 leden met 50 of meer posts
364 leden met 10 of meer posts

1211 leden met 1 of meer posts.. (die zich dus minimaal voorgesteld hebben, of gevraagd hebben op welke sax ze moeten beginnen)

Ik laat de top-10 maar niet zien  :-D

Maaarten

Quote from: "the martin"Ik laat de top-10 maar niet zien  :-D
pfieuw pak van mijn hart  :oops:

Amanda

Nee, doe dat maar niet :D
Ik keek net naar die lijst en bedacht me dat ik hier echt te veel zit....  :oops:  :-D

We zitten overigens inmiddels op de 1500: viewtopic.php?f=32&t=4612
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Maaarten

het kan altijd erger Amanda.