Try-out WMC door fanfare CWO Groningen

Started by Jetty, 14 July 2009, 12:39:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jetty

Voor de mensen die as woensdagavond (rond 9 uur) nog niks te doen hebben:

Try-out Fanfare CWO (waar ik dus bij speel, 1e divisie)
Concert voor het wereld muziek concours
Conservatorium Groningen, Veemarktstraat 76
Woensdag 15 juli 2009, aanvang: 21:00

Programma:
Hook–John Williams, arr A. Kramer
Dances to the Rhythm of Spring -Hardy Mertens
The Sky is the Limit – Maurice Hamers

Toegang is gratis  ;-)
Living my life
--------------------------------------------------------------------
A: Selmer SA II 80 (in bruikleen) T: Conn 16M (jaren \'60)

Zoot

es even kijken of ik dat in mijn drukke agenda kan eh eh..
 :-D
tot morgen =D>

CBone

Alvast veel succes op het WMC. Na 3x deelnemen op rij hoef ik er dit jaar niet op te draven. Blijft een geweldige happening.
Mooi programma hebben jullie. Neem aan dat The Sky jullie keuzewerk is. Mooi werk, heb ik zowel op trombone als op tenor mogen spelen al is dat alweer een hele tijd terug. Zitten voor de saxen meer dan genoeg technische stukken in. Wanneer zijn jullie aan de beurt in Kerkrade?

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Jetty

Dank je :) Sky is idd ons keuzewerk. Het zijn allemaal wel leuke stukken (Dances nog het minste, maar dat komt omdat het een vrij modern stuk is...). Wij gaan as vrijdag heen, en we mogen zaterdag om 15.30 spelen. :-D
Living my life

Zoot

Quote...................The Sky jullie keuzewerk is. Mooi werk,

hebben ze je de groeten nog gedaan :?
 8) inderdaad mooi stuk werk...... 8)     ik zal duimen  =D> voor zaterdag, in ieder geval heeeel veel plezier daar......  je laat nog wel even weten of.........      :?:

Jetty

Ik heb de groeten nog niet gekregen ;) Tegen wie had je het gezegd? Wat vond je er verder van?
Living my life

Zoot

Quote from: "Jetty"Ik heb de groeten nog niet gekregen ;) Tegen wie had je het gezegd? Wat vond je er verder van?

In de hal kwam ik een paar tegen met een saxofoon om de nek, ik vroeg Jetty in de buurt?  (  :idea:  misschien is dat alleen maar een Nick  :?:   ) Nee zei ze en wou je ophalen........    Ik heb haar wat kaartjes "van de club"'  gegeven met het verzoek om wat leden te werven onder de saxen en jou de groeten te doen.....

VOORAL de sky vond ik een mooi stuk, het stuk daarvoor ( verplicht werk ) klinkt M.I    hier en daar rommelig, ik kon er niet veel lijn in ontdekken maar ja............ wie ben ik.........
 :? Gelukkig hoef ik het niet te jureren :?

Ik heb  :shock: GEEN verstand van fanfares etc en  loop nog niet zolang de muziek achterna..........       maar waar onderscheiden jullie je van de andere groepen zaterdag?         Vooral de verplichte stukken zullen toch redelijk gelijk klinken.......   :?     wij zaten daar op de terug weg wat over te  :oops:  debateee debatt ... :oops: .... eh praten en kwamen tot de volgende ideeen.............

BIJVOORBEELD, de Hoorn en trompet sectie heel gedisciplineerd de toeter aan en van de mond en  nu  leggen sommige de toeter plat op de knieen andere zetten hem rechtop....  de demper pakken / neerleggen         en
misschien is het een mooi gezicht als de solisten ( dat was geloof ik bij Sky )  hun stukje staande spelen......
de trombones / sopraan saxofoon.....        en zo hadden we nog een paar dingen bedacht, maar zeggen kenners.......  :-D ...........         :(  ik ben maar leek  :(

Zoot

de uitslagen zijn bekend:
//http://results.wmc.nl/cwhafa.php

Jetty zal het nog wel even toelichten...........                                          :roll:  toch :?:  :roll:

Jetty

hmz ben al weer veel te lang niet op dit forum geweest zie ik :oops:  :oops:  :oops:

Maarre: het WMC was mooi om mee te maken! Uiteindelijk wel 1e prijs behaald, dus dat is wel prima. We waren eerst wel wat teleurgesteld over de punten, niet zozeer dat het te weinig punten waren, maar wel dat er zo'n verschil zat met andere orkesten waarvan (ik persoonlijk vond) dat ze een minder goede uitvoering hadden. Ook had onze dirigent een andere interpretatie van het verplichte werk dan de meeste andere dirigenten, en dat is ons waarschijnlijk ook aangerekend. Maar goed, uiteindelijk hebben we een prima prestatie neergezet voor een orkest die nog maar 3kwartjaar met de dirigent samen was :)
Living my life