Main Menu

Saxofoon verzekeren?

Started by Jannerd, 11 September 2005, 13:43:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=SaX=Erik

Ik heb mijn saxen laten verzekeren voor € 26,00 per jaar. simpel rekensommetje volgens de adviseur: voor elke € 1000,00 kost het je € 7,50. Dan heb je verlies van, beschadiging door een plotseling van buiten komende gebeurtenis (zoals die fiets van Sonja), brand, ontploffing en implosie... verzekerd waar ook ter wereld  :D. Diefstal is ook verzekerd mits je kan aantonen dat je niet in de zorg tekort bent geschoten.
T: Julius Keilwerth Limited 75 Edition SX90R
A: Selmer Bundy II Alt
S: Musica Steyr - geweldig geluid, wel aan vervanging toe

Jannerd

Quote from: "=SaX=Erik"Ik heb mijn saxen laten verzekeren voor € 26,00 per jaar. simpel rekensommetje volgens de adviseur: voor elke € 1000,00 kost het je € 7,50. Dan heb je verlies van, beschadiging door een plotseling van buiten komende gebeurtenis (zoals die fiets van Sonja), brand, ontploffing en implosie... verzekerd waar ook ter wereld  :D. Diefstal is ook verzekerd mits je kan aantonen dat je niet in de zorg tekort bent geschoten.

Ik zoek ook nog altijd een verzekering voor men saxen, kun je misschien eens je verzekeringsmaatschappij doorgeven?
Keilwerth & Selmer Alt
Yanagisawa Sopraan

=SaX=Erik

Mijn verzekeraar is Nationale Nederlanden. Alles geregeld via mijn financiël adviseur. Het is een zogenaamde kostbaarhedenverzekering voor particulieren. Hieronder vallen sieraden, bont, MUZIEKINSTRUMENTEN en schilderijen, alsmede golfuitrusting, jachtwapens e.d.
T: Julius Keilwerth Limited 75 Edition SX90R
A: Selmer Bundy II Alt
S: Musica Steyr - geweldig geluid, wel aan vervanging toe