Bent u man/vrouw? (doorhalen wat niet van toepassing is)
Man
Hoe oud bent u?
12-17
18-2525-35
35-45
45-55
55 en ouder
Wat voor instrument bespeel(t)u/je?
Saxofoon (alt)Heeft u/ heb je hiervoor een ander instrument bespeeld? Zo ja, welke?
Blokfluit 
Hoeveel jaar heeft u/heb je al les (gehad) met dit instrument?
Met sax? 10 jaar nuWaar heeft u/heb je les gehad?
Muziekschool ICO assenBent u/ben je van plan op termijn een nieuw instrument aan te schaffen? Ja/nee
Misschien ooit een tenoor of bari, naast mijn alt 
Wat voor merk/type spreekt u/je aan?
Eigenlijk alle pro merken, maar ik vind de amerikanen vaak het vetste. voor tenoor of bari zou ik zoeken naar een studie modelWat voor bedrag denk(t) u/je voor een nieuw instrument te willen besteden?
tenoor: 1000
Bari: 1500
De alt die ik nu heb was iets meer 
Waar/hoe oriënteert u zich voor de aanschaf van een nieuw instrument?
Internet/dit forum/saxofoon winkel deventerWaarom zou u/jij wel/geen nieuw instrument kopen? (Wat geeft de doorslag?)
Ligt aan een heleboel dingen. vet geluid/goed sluitende polsters/niet teveel bijgeluiden van de kleppen/prijs/enz.Hoe vaak koopt u/je een nieuw boek per jaar?
1x per jaarWat geeft u/jij gemiddeld uit per jaar aan muziekinstrument(en) of muziekbenodigdheden?
Verschilt heel erg, maar dat zal tussen de 50 en 100 euro liggen. Als ik een sax koop zit ik daar natuurlijk iets overheenHoever zou u/jij willen reizen om een instrument te kopen?
Voor een goede sax reis ik heel nederland afHoever zou u/jij willen reizen om een muziekboek te kopen?
In de stad hier vlak bij of via internetKent u/ ken jij muziekwinkels in uw/jou buurt? Zo ja, welke?
Ja 2 muziekwinkels in assen. Maar meestal ga ik naar deventer wat toch een eind weg is.Wie is uw/jouw huidige verkoper, en hoe bent u/jij bij de huidige verkoper gekomen?
Meeste koop ik in deventer. ben daar via mn leraar gekomen.Wat is uw/je ervaring met deze winkel?
Goed. Goede service, heel veel instrumenten/benodigdheden.Waar laat u uw/ jij jouw instrument onderhouden?
Meestal elk jaar bij deventerWat is uw/jouw ervaring met deze winkel?
zelfde als 2 vragen terug.Kent u/jij Middel Music? Ja/nee
neeWat is uw/jouw ervaring met Middel Music?
-
Wat vind u/jij de belangrijkste eigenschappen van een goede muziekwinkel?
Veel instrumenten, goede service, mogelijkheid om instrumenten en accessoires rustig uit te proberen.
Zou u/jij via internet
• een instrument kopen? Nee
• toebehoren voor uw instrument kopen? Nee
• een muziekboek kopen? Ja