Main Menu

Hallo sax genoten,

Started by JoJoJoXX, 09 October 2009, 00:24:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JoJoJoXX

Hallo sax genoten,

ik ben een nieuwe gebruiker van saxforum en heb al veel nuttig tips en hints gelezen.
* System54 Alt Sax Premier Regular Bell  Vintage - Selmer C* - Vandoren Optimum - Rico 2,5 *
* AKG-C519ML mic - AKG-SR/PT 40 wireless - DigiTech Vocal 300 effects - DAP Stage Cube 1*

Thijs Leuven

Dat is ontzettend mooi, welkom hier!

Misschien wat meer informatie over jezelf zou leuk zijn... Hoe oud ben je... Hoe lang speel je al... Wat speel je zoal... etc etc etc

:)

Thijs
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

JoJoJoXX

Ja komt ie,

Ik ben een herintredende alt saxofonist, die na ruim 25 jaar toch maar weer eens een alt sax heeft aangeschaft. Speelde vroeger in een Funk band, maar ben tegenwoordig een allround muziek genieter van vele stijlen.
Ben momenteel weer aan het lessen en oefenen, nog lang niet op niveau, maar we werken eraan.

Ben nu 2 maanden bezig, maar moet zeggen dat het op je 49ste toch lastiger is de toonladders & akkoorden er in te stampen, maar we houden vol.

Kreeg toch echt de kriebels tijdens een optreden van Candy in Paradiso afgelopen zomer en ben sinds dien weer veel aan het luisteren en oefenen.

Mijn favorieten zijn David Sanborn, Candy Dulfer, Maceo Parker, Paul Desmond, Barney Wilen, Brecker Brothers etc.

Is dit wat bter betreft de informatie voorziening omtrent mijn persoon? & Groet.
* System54 Alt Sax Premier Regular Bell  Vintage - Selmer C* - Vandoren Optimum - Rico 2,5 *
* AKG-C519ML mic - AKG-SR/PT 40 wireless - DigiTech Vocal 300 effects - DAP Stage Cube 1*

Amanda

Welkom op het forum!

Wat voor sax heb je aangeschaft?
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Zoot

Quote from: "JoJoJoXX"Is dit wat beter betreft de informatie voorziening omtrent mijn persoon? & Groet.

:o  Ietsje, maar we missen nog eh bv  :o

Quote from: "Amanda"Wat voor sax heb je aangeschaft?

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Pieter

Staat dat niet in zijn signatuur??
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

JoJoJoXX

Hallo nogmaals,

Ja klopt staat onder aan mijn berichtjes, bespeel een System54 Alt Vintage Style.
Het fotootje bij mijn berichten is zo;n sax.
Maar je kunt natuurlijk ook kijken op www.system54.com
Met een Selmer C* mondstuk - etc. zie onderaan mijnbericht dus.

Groet,
JoJoJoXX

Zoot

ja Amanda   :!: LEZEN :!:

Quote* System54 Alt Premier Regular Bell Vintage - Selmer C* - Vandoren Optimum - Rico 2,5 *

:roll:  :oops:  :oops:  :oops:  :roll:

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Sebo

Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*