Main Menu

Saxisten aangenaam

Started by Chu Berry, 13 October 2009, 21:28:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chu Berry

Hallo,

Het doet me deugd zo veel saxisten op een forum te zien. Waarom ik hier niet veel eerder een account heb geopend weet niemand, maar zoals men wel ergens zegt; Better late then never.

Ik hoop dat ik hier antwoorden op mijn vragen kan vinden, en ik hoop dat ik met mijn 23 jaar ervaring als saxofiel, saxist en saxofonist op alt en bariton van dienst kan zijn om vragen te beantwoorden.

Met vriendelijke groetens van Pieter.

Oh ja, op my-space ben ik te vinden onder http://myspace.com/desaxofonist

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

the martin

Welkom

Chu Berry leuke naam
Zowel alt als bariton (new) Wonders... :?:

QuoteInmiddels zijn De Saxofonist en Hotclub Enschede bezig met de voorbereidingen voor een nieuw album
Ik ben benieuwd

Maaarten

Klinkt zeer mooi op je space; vriendelijk geluid, en lekker zuiver ook =D>

Zoot

Kijk, dat soort Members hebben we wat aan
Quoteen ik hoop dat ik van dienst kan zijn om vragen te beantwoorden.

:-D

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Sebo

Welkom hier.... :D  :D  :D

grtz. Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

JR

Welkom!

De muziek op jouw space klinkt erg lekker  :smt023

Waar ik wel benieuwd naar ben zijn de instrumenten die je bespeeld, (Chu Berry?)  en je set-up.
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Ralph

Welkom!

Lekkere versie van All of me heb je op myspace staan. Mooi geluid, zwoel en zuiver.
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Thijs Leuven

Klinkt nice! Ik heb je maar even toegevoegd op myspace.

Welkom hier.  :)
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...