Main Menu

Eric Vloeimans

Started by Thijs Leuven, 16 October 2009, 15:14:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thijs Leuven

Naar aanleiding van zijn nieuwste cd:

Zitten er hier meer liefhebbers van Vloeimans? Ikzelf luister ontzettend veel naar Vloeimans, fantastische muzikant met geweldige projecten. Zo ook zijn nieuwste cd, er is eigenlijk maar één woord voor: perfectie
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

CBone

Wij hebben een paar jaar geleden enkele keren met 'm gespeeld, indrukwekkend wat hij doet en kan, maar was (toendertijd) niet mijn ding. Is wel altijd vernieuwend bezig. Zal weer eens wat recenter werk gaan beluisteren, kijken of mijn indrukken aan een aanpassing toe zijn  :D

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

jupialto

Heb "Gatecrashin' " - Hyper: GEWELDIGE CD!!

Vloeimans experimenteert er lekker op los en heeft ook nog es een goeie backing-band. Zit al stiekum te kijken naar ee nieuwe CD van hem.....
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Thijs Leuven

Dan is Heavens Above een aanrader, evenals zijn eerste 'Gatecrash' cd Gatecrashin'. Andere cd's van hem zijn ook geweldig, maar wel totaal anders (dat project heet Fugimundi),
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

harpje

ik ben een grote fan van Eric. Ik heb niet al zijn cd's maar4 ga meestal wel naar elk optreden wat een beetje in de buurt is. Laatst weer in het Bimhuis. Ik geloof dat ik catecrash nu al drie keer live heb gehoord. Die man blijft gewoon goed. Ik heb hem ook gehoord met gitarist Goudsmit. Ook zo gek als een deur. fantastisch goed.