Main Menu

Even voorstellen

Started by Noppie, 29 October 2009, 11:57:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Noppie

Na aanraden van mijn Saxleverancier "Charlies Muziek" heb ik mij maar eens aangemeld op het forum. Mijn naam in Norbert en na in mijn jeugd ca 7 jaar piano les gehad te hebben heeft het mij altijd getrokken sax te gaan spelen. Nu eindelijk op m'n 40ste begonnen met sax te spelen. Natuurlijk wel met de nodige lessen want het gaat nog niet vanzelf. Bij Remy aangeklopt voor een Sax die ik daar nu even huur. (Tenor Sax Jupiler 989) Maar hij zal wel snel de mijne worden...

Hoewel ik pas een paar weken bezig ben merk ik dat de standaard lesboekjes wel hele korte stukjes bevat waar ik niet erg veel plezier aan beleef. Oefenen prima maar ik wil ook wat echte stukken gaan spelen. Ik ben opzoek naar blad muziek voor de Tenor sax voor de "Take Five" en "Make 'n Whoopi". Deze stukken zullen waarschijnlijk wel nog ff wat te lastig zijn maar wil het toch gaan proberen. Als iemand weet waar ik deze blad muziek kan vinden of is welk boek deze zouden staan hou ik me aanbevolen.

Groetjes Norbert

Maaarten

Welkom, een jupiler nog wel.
Leuk dat Charlies muziek dit forum aanraadt, coooooool
Lekker bier he!
Het is denk ik een Jupiter :-D

Zoot

QuoteNa aanraden van mijn Saxleverancier "Charlies Muziek" heb ik mij maar eens aangemeld op het forum

:lol:   de ene hand wast de ander   :lol:

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Noppie

Quote from: "Maaarten"Welkom, een jupiler nog wel.
Leuk dat Charlies muziek dit forum aanraadt, coooooool
Lekker bier he!
Het is denk ik een Jupiter :-D

zomertje

Welkom :)

Ik riep net nog dat hier veel laatbloeiers rondlopen  :-D

Mijn docent komt vaak met allerhande stukken aanzetten waarvan ie vind dat het wel wat voor mij is. Misschien eens aan je docent vragen dus?
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Sebo

:D Welkom op het forum Noppie  :D

Grtz. Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

KoenD