Main Menu

Halloow :D

Started by clax, 12 November 2009, 12:37:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

clax

Hallo allemaal,

Nou,

Ik ben Daan, 14 jaar, woon in de provincie Utrecht.

Ehm, ik heb eerst ongeveer 7 jaar klarinet gespeeld, en speel nu sinds drie maanden saxofoon.

Verder... tja, ik speel nu stukken zoals take five, en wat (eenvoudige) meespeeljazz.

Als je verder nog vragen hebt; stel ze gerust!

Groetjes,

Daan

Thijs Leuven

Welkom hier! Leuk om jonge jazzcats te zien, zijn er nooit genoeg van...  8)

Wat voor sax speel je?  :)

Thijs
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

clax

Oow, das misschien wel handig om erbij te zetten..

Ik speel altsaxofoon :$

Toen ik voor het eerst op de open dag van mijn muziekschool ging kijken, zei een lerares dat ik maar tenor moest spelen, gewoon omdat ik daar groot genoeg voor ben, maar 't leek mij eerlijk gezegd handiger om het op alt te leren.

Sebo

:-D Welcome youngster  :-D

Grtz. Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Amanda

Welkom op het forum!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Zoot

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

clax

Bedankt allemaal  :lol:

Thijs Leuven

Quote from: "clax"Toen ik voor het eerst op de open dag van mijn muziekschool ging kijken, zei een lerares dat ik maar tenor moest spelen, gewoon omdat ik daar groot genoeg voor ben, maar 't leek mij eerlijk gezegd handiger om het op alt te leren.

Wat een b*llsh*t, je moet gewoon op de sax beginnen die jij mooi vindt.  :wink:
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Steph Saxin' Spé

Welkom!

Enne ... ik ben het met Thijs eens: kies de sax die jij mooi vindt!

clax

Quote from: "Thijs Leuven"
Quote from: "clax"Toen ik voor het eerst op de open dag van mijn muziekschool ging kijken, zei een lerares dat ik maar tenor moest spelen, gewoon omdat ik daar groot genoeg voor ben, maar 't leek mij eerlijk gezegd handiger om het op alt te leren.

Wat een b*llsh*t, je moet gewoon op de sax beginnen die jij mooi vindt.  :wink:
Tja, ik speel nu alt, en die vind ik eigenlijk gewoon lekker klinken... tenor.. lijkt me ook wel leuk om een x te doen (A)

jurly

Sopraan sax: SML nickel plated uit 1961
http://www.hot-fm.co.uk/hot-fm-shows/84-smooth-jazz-sax-show