Main Menu

Even voorstellen

Started by Tony, 05 March 2004, 10:14:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Daan

Quote from: "Anthony"Van wie is dit Daan? 't Lijkt wel een lijstje van mij. Exact dezelfde interesses, woonplaats en leeftijd. Grappig en toevallig.

:lol:  ik heb het niet voor niets gepost onder het topic Even voorstellen van jouw  :lol: maar of het zo toevallig is  :twisted:  :roll:
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Tony

Waar heb je dit dan vandaan?

Daan

icq, is Tony je echte naam of is dat Anthony of wat anders?

Tony

Och ja... we hebben natuurlijk ook nog ICQ. Helemaal vergeten

Daan

Maar wat is nou je echte naam :?:

Tony

O:)  Tja   O:)

Daan

Quote from: "Anthony"Cyberculture ,Data Communication,Games,Linux,Networking, Sci-Fi Movies,Science Fiction, Playing on my Sax making some Jazz and blues, Boxing,Chess,Extreme Sports,Motor Racing,Muay Thai

Wat voor extreme sports doe je dan? doe je nog steeds aan motor rijden en boxen lol. Zo te zien ben je ook wel gek op films wat is je lievelingsfilm :P

Tony

motorracen, parachute springen, bungee jumping (voor zover je dit extreme kunt noemen). Maar al die dingen doe ik eigenlijk niet meer sinds m'n dochtertje geboren is.

Vechtsporten doe ik ook niet meer. Begin er een beetje te oud voor te worden en na m'n motor ongelukje waarbij ik m'n knie enigzins verziekte is het is nu tennis en kracht/cardio-training geworden.

Motorrijden nog steeds maar ik rij nu op een saaie trage Honda die meer stilstaat dan dat ie rijdt. M'n kruisraket heb ik verkocht. .
Dat was echt een beest. Devil uitlaat, begrenzer (die zorgt dat ie niet harder gaat dan 300 km/h) eruit laten halen, nog laten tunen voor zo'n 20 PK extra. Maar niet geschikt voor een lang leven en behoud van rijbewijs.

Lievelingsfilms... ik heb er meerdere. De laatste die ik gezien heb en goed vond was Sin City. Echt een aanrader en erg goed gemaakt. War of the Worlds lijkt me ook erg goed en ga ik zeker naar toe.

Zoiets? :)

Daan

Quote from: "Anthony"Maar al die dingen doe ik eigenlijk niet meer sinds m'n dochtertje geboren is.

Dat is bij veel mensen zo.
Nu zeker veel naar de dierentuin (Artis aangezien jullie toch in A'dam wonen :P)

Tony

Yah... Artis is leuk

Daan

of zo'n rondvaart met zo'n bootje in de gracht ;)

Tony

Tussen alle vakantiegangers... yeah helemaal toppie

Daan

Welkom bij het Saxforum Louise.
Wat voor soort saxofoon speel je. Alt, tenor enz.?

Ben Rodenburg

hmmz, 16 jaar... :P merry me! :P
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Saxioni

Daar gaat ie weer....
Keep things as simple as possible, but not any simpler!