charlez360 is één van mijn favorieten op youtube

Started by asterix, 11 December 2009, 11:04:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thijs Leuven

Is die vent hier niet al eens voorbij gekomen? Kan me wel herinneren dat ik hem met Maaaaaaaaaarten besproken heb, we waren er niet al te positief over...  :-D  :wink:
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Maaarten

ah, het went als je er vaker naar luistert :-D

Goed, ik zeg maar niks, hij schijnt nogal wat fans te hebben. (André Hazes kon ook niet zingen(feit, spreek me aub niet tegen, dan lieg je), maar toch klinkt dat zo lekker volgens velen)

Moet toch beetje hier aan denken :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=LFynFs_rHpw

Thijs Leuven

Even volledig off-topic... Maar je hebt msn volgens mij volledig afgezworen Maarten?  :lol:

En over dat scherpe... Tsja, ik vind dat dus gewoon een lelijke sound. Tel daar eens bij op dat hij blijkbaar niet stemmend kan spelen en geen indrukwekkend techniek heeft en voila: een slechte saxofonist (in mijn ogen).
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Tony

Foutjes zijn wel lekker weg gepoetst met een zware overkill aan effecten  :twisted:

asterix

Quote from: "Thijs Leuven"Is die vent hier niet al eens voorbij gekomen? Kan me wel herinneren dat ik hem met Maaaaaaaaaarten besproken heb, we waren er niet al te positief over...  :-D  :wink:

tja,
ik ben maar nen amateur onder de amateurs.
 ;-)

NaomixSax

Maaarten

Laat het eens aan je leraar horen als je die hebt ofzo. Ook je leraar zal er het een en ander op aan te merken hebben.

Het is wel met gevoel gespeeld maar....
Het is gewoon onzuiver gespeeld. Niet een enkel foutje, maar het is gewoon over de hele lijn onzuiver.(Dat is ook nog eens slecht voor je muzikale ontwikkeling als je niet oppast) Hoe goed Charlez het ook bedoelt.
De slechte aanzetten worden weggewerkt met effecten.

Vind gerust de liedjes op zichzelf leuk. Misschien kunnen jullie het zelfs beter!
Deze doet een liedje van Akon bijvoorbeeld in mijn ogen al een heel stuk beter (geen prof, maar toch).
[youtube:1c3kgoxd]8Li5fXH2mQI[/youtube:1c3kgoxd]