Main Menu

Applied mic

Started by Ben Rodenburg, 24 September 2005, 23:57:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ben Rodenburg

een merk waar ik nog nooit van gehoort had...

ziet er zeer mooi uit en word ook door groten der aarde gebruikt. zeer uitgebreid assortiment van accordion tot sax en van drum naar klokkenspiel.

zeer de moeite waar :klik hier
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

Ik had er ook nog nooit van gehoord... Leuk, hoe kwam je aan de informatie?

Roam Elite:

The Roam 1 Elite -   Thanks to the special request of Michael Brecker, Dave Liebman, Tom Scott, and Joe Lovano AMT brings you the Roam 1 Elite.  Special updates were made for them that we are now able to pass onto every AMT customer.  These custom updates include:

* Larger Vibration Limiting Gold Ring.
    * Better frequency response.
    * New and improved iso-ring mounting system.
    * Custom sensitivity adjusted to allow for better sensitive reaction while playing solo, with a drummer, or in front of an orchestra. (Tighter polar pattern.)
    * Noise Level reduced!
    * Able to be used with 40 or more instruments!
    * Wireless transmitter and receiver included.
    * No Beltpack, transmitter is attached to the microphone.
    * Includes blo-mold protective hard-shell case

Het ziet er wel proffesioneel eruit...

Heeft iemand een plaatje van een sopraansax met microfoons erop van een ander merk? Die zit toch ook om de kleppen heen inplaats van alleen de beker?
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Ben Rodenburg

ja zeker :

(druk op t plaatje)

ik heb de informatie per ongeluk ergens opgepikt :P
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

Dat ziet er altijd grappig uit zo'n microfoon, vooral op een sopraan
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Dimer

Ik heb de ROAM1 icm met Samsone Airline77 besteld, ik laat jullie wel weten over mijn bevindingen ;)